Ο τυφώνας Τραμπ δεν θέλει να αφήσει τίποτε όρθιο αλλάζοντας τους συσχετισμούς των σχέσεων των ΗΠΑ με μεγάλους παίχτες στην σκακιέρα του παγκοσμίου εμπορίου, όπως είναι η Κίνα, ενώ δείχνει και τις διαθέσεις για την Ευρώπη και το ενιαίο της νόμισμα.
Κανείς δεν γνωρίζει το που θα πάει αυτή η ιστορία, ούτε το πόσο θα μακροημερεύσει η θητεία του νέου προέδρου. Ένα είναι σίγουρο, πώς μόλις οι Αμερικάνοι διαπιστώσουν πώς ο Τραμπ κοστίζει πολύ περισσότερο από όσο οι πολιτικές του συνεισφέρουν, όλο και κάποιες διορθωτικές κινήσεις θα γίνουν.
Αντιθέτως, εμείς οι παροικούντες την σύγχρονη Ιερουσαλήμ καμία απολύτως διορθωτική κίνηση δεν κάνουμε στα «κακώς κείμενα» ανακυκλώνοντας την ίδια μιζέρια και εξακολουθούμε να δείχνουμε την ίδια ανοχή. Ο κόσμος αλλάζει με ασύλληπτους ρυθμούς και εμείς κλείνουμε το μάτι στους στον κάθε τυχάρπαστο λαϊκιστή που θέλει να μας σώσει.
Την στιγμή που εμείς εδώ στην Ελλάδα, δεν γνωρίζουμε τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσουμε για το 2017, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να κάνει προβλέψεις για το πόσα connected cars (αυτοκίνητα που μπορούν να συνδεθούν με το διαδίκτυο και να αξιοποιήσουν εφαρμογές στο τομέα της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, ακόμη και της αυτόνομης οδήγησης) θα πωληθούν τα επόμενα χρόνια, αλλά και τους τζίρους που θα παραχθούν!
Όπως υπολογίζουν αναλυτές και σχετικοί φορείς, από τα περίπου 36 εκατομμύρια «δικτυωμένα» αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν παγκοσμίως έως το 2015, το 2020 θα φθάσουν στον ασύλληπτο όγκο των 381 εκατομμυρίων οχημάτων! Πρόκειται για μια τεράστια αύξηση που δείχνει και το που στρέφεται η αυτοκινητοβιομηχανία.
Ενδιαφέρον έχει και η πρόβλεψη του τζίρου των 8,1 τρις δολαρίων που αναμένεται να «γεννήσει» αυτή η τάση και προφανώς δεν αφορά μόνον στα αυτοκίνητα που θα πωληθούν, αλλά και στις υποστηρικτικές υποδομές!
Μάλιστα το 2021, χρονιά σταθμός για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς ήδη θα έχουν μπει η βάσεις για τη μετάβαση στην ηλεκτρική τεχνολογία και όχι μόνον, οι έρευνες αναφέρουν πώς το 82% των αυτοκινήτων που θα λανσαριστούν θα είναι connected cars αριθμός που αντιστοιχεί σε 94 εκατομμύρια οχήματα.
Αυτή είναι μια από τις κυρίαρχες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και αντιλαμβάνεστε ότι δεν αφορά το μέλλον… γενικώς, αλλά τα επόμενα τρία χρόνια.
Εδώ το εύλογο ερώτημα που γεννάται είναι σε ποιά ακριβώς «φάση» βρίσκεται η Ελλάδα στις τεχνολογίες «connectivity», που δεν σχετίζονται μόνο με το αυτοκίνητο, προκειμένου να κερδηθεί κάτι από τον τρελό αυτό τζίρο των 8,1 τρις δολαρίων που θα παραχθεί;
Αλλά ξέχασα, εμείς έχουμε για μαξιλαράκι τα 2,83 τρις του Σώρρα και τους «δραχμολάγνους» για να μεγαλουργήσουμε!




ΔΗΜΟΦΙΛΗ