Νίκος Μερτέκης
Η ΕΕ σφίγγει τον κλοιό για την απόσυρση των παλαιάς τεχνολογίας ΙΧ στην Ελλάδα
Προ των ευθυνών της θέτει την κυβέρνηση η πρόθεση της ΕΕ να βγάλει εκτός κυκλοφορίας τα ρυπογόνα αυτοκίνητα. περισσότερα
Αρκεί μια ακόμη αναθεώρηση του ΚΟΚ για να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα;
Η άποψης της κοινής γνώμης για την πολυσυζητημένη αναθεώρηση του ΚΟΚ είναι πως μόνον εισπρακτικό στόχο έχει και δεν θα επιφέρει κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Όποιος αμφιβάλλει, ας ρωτήσει τον περίγυρό του, ακόμα και να δει τα σχόλια στα social. περισσότερα
Διακοπές στο χωριό
Η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών για τους περισσότερους προσφέρει μια ευκαιρία χαλάρωσης, αλλά και επαφής με ανθρώπους της υπαίθρου. Και εκεί μπορείς να βγάλεις χρήσιμα συμπεράσματα. περισσότερα
Αγορά αυτοκινήτου: Οι αριθμοί ευημερούν, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική
Ουδείς δείχνει διατεθειμένος να πιάσει την 'καυτή πατάτα' της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Την ανανέωση του πιο γερασμένου στόλου ΙΧ της ΕΕ. περισσότερα
Η κινεζική επέλαση και πώς επηρεάζει την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Τίποτε δεν δείχνει ικανό να ανακόψει την πορεία των κινεζικών αυτοκινήτων στην ΕΕ, ούτε οι τιμωρητικοί δασμοί που ανακοινώθηκαν. περισσότερα
Το GSR2 και ο "ξαφνικός θάνατος" των αυτοκινήτων πόλης
Άπιαστο όνειρο στο άμεσο μέλλον θα αποτελεί το αυτοκίνητο για τους περισσότερους ευρωπαίους πολίτες με τη συνεχή αύξηση των τιμών που φέρνουν οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις. περισσότερα
KOK 2024: Η οδηγική μας συμπεριφορά καταλύτης στη μείωση των τροχαίων
Καλοδεχούμενες οι αλλαγές στο νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αλλά δεν είναι αρκετές, προκειμένου να υπάρξει θετικό αποτέλεσμα. H εμφύσηση οδηγικής κουλτούρας και η πρόληψη παραμένουν κεφαλαιώδη. περισσότερα
Περιβαλλοντικά τέλη και άλλες ιστορίες - Επιτέλους, ας βγουν κάποιοι από τη γυάλα τους
Με ενδιαφέρον αναμένονται οι προτάσεις της νεοσυσταθείσας ειδικής ομάδας εργασίας από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για την αναμόρφωση του πλαισίου των τελών κυκλοφορίας των ΙΧ. περισσότερα
Απόσυρση τώρα: Η "Ελλάδα 2.0" διαθέτει τον πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στην Ε.Ε.
Μετά την αρνητική επίδοση στα τροχαία ατυχήματα, η χώρα μας καταγράφει για το 2023 και τον πιο γερασμένο στόλο οχημάτων με μέσο όρο ηλικίας τα 17,3 έτη. περισσότερα
Το αρνητικό ρεκόρ της Ελλάδας στα τροχαία και η έλλειψη πολιτικής βούλησης
Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία για την πορεία των τροχαίων ατυχημάτων, που κατατάσσει τη χώρα μας στους ουραγούς της Ευρώπης. περισσότερα
Έτσι θα ανασάνουν οι δρόμοι και θα μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα το 2024
Κίνητρα σε όλους για την απόσυρση των παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων που ρυπαίνουν και προκαλούν ατυχήματα στους δρόμους, θα πρέπει να είναι ο βασικός στόχος για το 2024, κυβέρνησης και εισαγωγέων αυτοκινήτων. Οι προβλέψεις για την αγορά αυτοκινήτου τη νέα χρονιά. περισσότερα