Ναι, τα κινεζικά brands κατακλύζουν ολοένα και περισσότερο την Ευρώπη, διεκδικώντας το δικό τους μερίδιο στις προτιμήσεις των υποψήφιων αγοραστών. Και πλέον, τους επόμενους μήνες αναμένεται να προστεθεί άλλο ένα.
Πρόκειται για την Great Wall Motors, γνωστή ως GWM, η οποία έκανε την πρώτη της προσπάθεια στην Γηραιά Ήπειρο το 2023, χωρίς να έχει τα αποτελέσματα που ήθελε, παραμένοντας σε λίγες αγορές, όπως αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου. Ωστόσο, είναι έτοιμη να επεκταθεί σε πολλές περισσότερες.
Αυτό δείχνουν και οι «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες του Ora 5 το οποίο συνάντησαν οι συνεργάτες μας να δοκιμάζεται στην Ευρώπη. Πρόκειται για ένα SUV με μήκος 4.471 mm, πλάτος 1.833 mm, ύψος 1.641 mm και μεταξόνιο 2.720 mm. Πώς γνωρίζουμε τις ακριβείς του διαστάσεις; Μα, επειδή ήδη έχει παρουσιαστεί στην Κίνα, όπου ξεκίνησε ήδη την εμπορική του πορεία.
Η «προβεβλημένη» έκδοσή του είναι η αμιγώς ηλεκτρική, με ηλεκτροκινητήρα 204 PS και 260 Nm στους εμπρός τροχούς και με μπαταρία LFP η ενεργειακή χωρητικότητα της οποίας δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα - αλλά οι Κινέζοι κάνουν λόγο για εκδόσεις 63,87 kWh και 83,49 kWh. Ωστόσο, η GWM ανακοίνωσε στο Instagram ότι το λανσάρισμά του στην Κίνα αποτελεί «το πρώτο κεφάλαιο του παγκόσμιου ταξιδιού του».
Μάλιστα, η αυτοκινητοβιομηχανία προσθέτει ότι το μοντέλο «είναι έτοιμο με πολλαπλές επιλογές κινητήρων (BEV/HEV/ICE κλπ) και μια ευέλικτη γκάμα αμαξωμάτων (Sedan/SUV/Wagon, κ.λπ.)». Και το συγκεκριμένο πρωτότυπο που εντόπισαν οι συνεργάτες μας, είναι θερμικό.
Πώς προκύπτει αυτό; Αφενός από το μικρό στρογγυλεμένο «ξεχωριστό» κάλυμμα στο καμουφλάζ στο ύψος του πίσω φτερού στο αριστερό μέρος, που δεν μπορεί να «κρύβει» από κάτω μία θύρα φόρτισης, αλλά και την καλά κρυμμένη απόληξη της εξάτμισης κάτω από τον προφυλακτήρα, στο κέντρο και προς τα αριστερά.
Οι πληροφορίες ορισμένων ΜΜΕ του εξωτερικού αναφέρουν ότι κάτω από το καπό θα βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 L με ισχύ περίπου 115 PS, ωστόσο, με βάση και την ανακοίνωση για πολλαπλές επιλογές κινητήριων συνόλων, αναμένεται να υπάρχουν και υβριδικές εκδόσεις.
Στο εσωτερικό, δεσπόζει η κεντρική οθόνη 15,6 ιντσών για το σύστημα infotainment, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,5 ιντσών. Παράλληλα, αναμένεται να υπάρχει συνδεσιμότητα για Android Auto και Apple CarPlay, μιας και κάτι ανάλογο συμβαίνει με το μικρότερο Ora 3.
Έτσι, περιμένουμε με εξαιρετικό ενδιαφέρον περισσότερες πληροφορίες για τις προδιαγραφές του, εν όψει της έλευσής του και στην Ευρώπη εντός του 2026.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
YangWang U9: Οδηγούμε στην πίστα της BYD το υπερ-όπλο των 1.305PS! (video)
Έρευνα: Γιατί οι Ευρωπαίοι προτιμούν τα κινεζικά από τα αμερικανικά αυτοκίνητα
Στην Ελλάδα το νέο BYD SEAL 5 DM-i με τα 1.000 km συνδυαστικής αυτονομίας (τιμή)




ΔΗΜΟΦΙΛΗ




