Έρχεται το «καυτό» Range Rover Sport: «Αγριεμένος» σχεδιασμός και πάνω από 630 PS (photos)


Το νέο Range Rover Sport ετοιμάζεται να υποδεχθεί την πιο εντυπωσιακή εκδοχή του, από άποψη επιδόσεων αλλά και πολυτέλειας. Οι φωτογραφίες που «αποκαλύπτουν» τις αλλαγές του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: SH PROSHOTS
  • 16/12/2025

Πριν από περίπου ένα μήνα, οι συνεργάτες μας είχαν εντοπίσει ένα πρωτότυπο της νέας «καυτής» έκδοσης του Range Rover Sport να δοκιμάζει τα όριά του στο Nurburgring.

Πλέον, η διάσημη γερμανική πίστα είναι κλειστή (και ενόψει των γιορτών), ωστόσο αυτό δεν αποτρέπει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης στους γύρω δρόμους, όπως άλλωστε έχουμε δει να συμβαίνει αρκετές φορές στο παρελθόν.

Έτσι, ένα νέο πρωτότυπο της facelift έκδοσης του Range Rover Sport SV εθεάθη να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους και αυτή τη φορά «συνοδευόταν» από το τρέχον μοντέλο, που ακολουθούσε λίγα μέτρα πιο πίσω. Έτσι, παρά το έντονο καμουφλάζ, ήταν εφικτό να διαπιστωθούν με μεγαλύτερη ακρίβεια οι αλλαγές στη σχεδίαση του εμπρός μέρους.

Κοιτώντας το πάνω τμήμα, όλα δείχνουν ίδια. Τόσο τα φωτιστικά σώματα, που δεν έχουν ακόμα αλλάξει, όσο και η σχεδίαση της μάσκας: Ίδιες γωνίες, παρόμοιος αριθμός από οριζόντιες γρίλιες. Ωστόσο, περνώντας στο κάτω μέρος, οι αλλαγές είναι εμφανείς στον προφυλακτήρα: Το τραπεζοειδές σχήμα μοιάζει ίδιο, όμως οι εισαγωγές αέρα στις άκρες του είναι μεγαλύτερες σε ύψος, ενώ στο εσωτερικό, οι οριζόντιες γρίλιες είναι δύο και όχι μία.

Συν τοις άλλοις, στο κάτω μέρος, η αεροτομή-χείλος είναι πιο προβεβλημένη, κάτι που διαπιστώνεται πιο εύκολα κοιτώντας το επιβλητικό SUV από το πλάι. Εκεί δεσπόζουν οι ζάντες αλουμινίου 23 ιντσών με τους μεγάλους διάτρητους δίσκους των φρένων με τις κίτρινες δαγκάνες, που εξασφαλίζουν την επιβράδυνση από τις υψηλές ταχύτητες.

Όσο για το πίσω μέρος, η μεγάλη - και τουλάχιστον πιο προφανής, ελέω καμουφλάζ - αλλαγή - είναι η κατάργηση των δύο διπλών απολήξεων της εξάτμισης στις δύο άκρες του προφυλακτήρα. Η Range Rover υιοθετεί μία διπλή απόληξη στο κέντρο, γεγονός που δίνει ακόμα πιο «άγρια» εικόνα στο Sport SV, μαζί με τα αεροδυναμικά «κανάλια» του διαχύτη.

Αυτή τη στιγμή, η γκάμα του Range Rover Sport SV περιλαμβάνει την «απλή» έκδοση SV, την SV Black και την SV Carbon. Με βάση τις εμφανείς αλλαγές που διαπιστώνουμε - και σίγουρα υπάρχουν και άλλες που καλύπτονται από το καμουφλάζ - θεωρείται βέβαιο ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί μια παραλλαγή που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας. Άλλωστε, αναμένεται να είναι και το πιο πολυτελές στο εσωτερικό του, έστω και αν δεν έχει καταστεί δυνατό να έχουμε, μέχρι τώρα, σχετικές λήψεις από την καμπίνα του.

Οι «καυτές» επιδόσεις είναι εξασφαλισμένες, από τη στιγμή που το τρέχον Range Rover Sport SV διαθέτει ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο, που έχει ως βάση έναν twin-turbo V8 κινητήρα 4,4 L της BMW και αποδίδει 635 PS και 750 Nm. Με τη βοήθεια του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που στέλνει την ισχύ σε όλους τους τροχούς, τα 0-100 km/h έρχονται σε 3,7 sec, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 290 km/h.

Δεν αποκλείεται να υπάρξει και μικρή αύξηση της ισχύος, ώστε να είναι εμφανής η διαφοροποίηση από τις απερχόμενες εκδόσεις, ενώ υπάρχουν και φήμες που αναφέρουν ότι μπορεί στο όνομα να προστεθεί και το γράμμα R (SVR), ενδεικτικό για τον «καυτό» χαρακτήρα του.

Περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες αναμένεται να γίνουν γνωστές το επόμενο διάστημα, καθώς το ντεμπούτο του νέου Range Rover Sport SV δεν αναμένεται να συμβεί πριν την έλευση του δεύτερου εξαμήνου του 2026.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover έρχεται χωρίς πίσω παρμπρίζ! (photos)

Σελέμπριτι πλήρωσε εξαψήφιο ποσό για να απογειώσει την εμφάνιση του Range Rover (photos)

Νέο Hyundai Bayon: Σημαντική αλλαγή στους κινητήρες - Η τιμή στην Ιταλία