Η παρουσίαση της ολοκαίνουριας iX3 στην έκθεση IAA Mobility του Μονάχου, σηματοδότησε το πέρασμα της BMW στη νέα εποχή, αυτή που καθορίζεται από τη νέα πλατφόρμα Neue Klasse.
Ωστόσο, το πέρασμα στην ηλεκτρική εποχή δεν «περιθωριοποιεί» το τμήμα M. Ο βραχίονας επιδόσεων της γερμανικής φίρμας δηλώνει δυναμικά το παρών με «καυτές» EV εκδόσεις. Αυτό αποδεικνύει η εξέλιξη της αμιγώς ηλεκτρικής M3, αλλά και της M παραλλαγής του νέου SUV.
Λίγες ημέρες μετά τις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες στην περιοχή γύρω από την πίστα του Nurburgring, οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα πρωτότυπο της iX3 M, όπως είναι πιθανότερο να ονομάζεται το «καυτό» μοντέλο, να δοκιμάζεται μέσα στη γερμανική πίστα.
Αναφέραμε ότι αυτή είναι η πιθανότερη ονομασία της M έκδοσης, καθώς υπάρχουν και πληροφορίες που αναφέρουν ότι ίσως «παραλειφθεί» το γράμμα i. Αφενός γιατί μέχρι στιγμής δε φαίνεται ότι θα υπάρξει θερμική X3 M, αφετέρου γιατί η παρουσία του «i» στο όνομα ενός μοντέλου δεν ενθουσιάζει κάποιους φανατικούς petrolheads, έστω και αν αφορά σε έκδοση επιδόσεων της M.
Εμφανισιακά, η παρουσία έντονου καμουφλάζ σε όλο το αμάξωμα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Θα περίμενε κανείς ότι από τη στιγμή που η iX3 έχει ήδη παρουσιαστεί, δε θα υπήρχε λόγος να καμουφλαριστούν τόσο πολύ τα M αυτοκίνητα δοκιμών. Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι θα προκύψουν σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, που θα τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης, αλλά και «αγριεμένες» λεπτομέρειες που ταιριάζουν σε ένα M μοντέλο.
Για παράδειγμα, εμπρός, όλα δείχνουν ότι θα υπάρχουν δύο εισαγωγές αέρα πάνω στο καπό, αν κρίνουμε από τα αντίστοιχα «ένθετα» του καμουφλάζ, αλλά και ένας πιο προβεβλημένος προφυλακτήρας, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στην ποδιά.
Στο πλάι, ο «καυτός» χαρακτήρας αναδεικνύεται από τις ζάντες 22 ιντσών (20 ιντσών στο βασικό εξοπλισμό της 50 xDrive), τα σαφώς μεγαλύτερα φρένα αλλά και την επιλογή ελαστικών Pirelli P Zero R, ειδικά σχεδιασμένα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαστάσεων 285/35. Επιπλέον φέρουν επιγραφή Elect, κάτι που σημαίνει ότι μειώνουν το θόρυβο στην καμπίνα σε ποσοστό έως και 20%.
Όσο για το πίσω μέρος, έχει πιο επιθετική σχεδίαση σε σχέση με την «βασική» iX3, ενώ η απόσταση από το έδαφος δείχνει να έχει μειωθεί ελαφρώς. Ο προφυλακτήρας αναμένεται να έχει πιο σπορ στοιχεία και να ενσωματώνει διαχύτη.
Τέλος, αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η τετρακίνηση είναι δεδομένη, αλλά σε αντίθεση με τους δύο ηλεκτροκινητήρες - έναν σε κάθε άξονα - δεν αποκλείεται να υπάρχουν τρεις, ίσως ακόμα και τέσσερις όπως στην εξελισσόμενη ηλεκτρική M3. Η ισχύς θα υπερβαίνει κατά πολύ τους 469 PS της υπάρχουσας iX3. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ως ελάχιστη τιμή μπορούμε να θεωρήσουμε τους 600 PS, ενώ άλλα ρεπορτάζ ανεβάζουν την απόδοση στους 700 PS, ιδίως από τη στιγμή που αναμένεται να υπάρξει και «ενδιάμεση» M60 έκδοση.
Έτσι κι αλλιώς υπάρχει ακόμα αρκετός χρόνος για την παρουσίαση της iX3 M, η οποία αναμένεται να γίνει αφού περάσουν οι πρώτοι μήνες του 2026, για να φτάσει στις αγορές το 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Κάνει θραύση η νέα BMW iX3 - Ξεπέρασε σε παραγγελίες τη θερμική X3
Το τμήμα M «κρύβεται» πίσω από την επιτυχία της BMW - Ποια μοντέλα διέπρεψαν
Δημοφιλές B-SUV «εκτοξεύει» την παραγωγή για να καλύψει τη ζήτηση – Δείτε ποιο είναι




ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_467619_type13129.jpg)
_77761_475512_type13129.jpg)



