Volkswagen ID. Cross: Οι πρώτες εικόνες του «διαδόχου» του T-Cross - Όσα γνωρίζουμε (photos)


Μετά την παρουσίασή του ως concept στην IAA Mobility του Μονάχου, το νέο B-SUV της Volkswagen βγήκε για πρώτη φορά στους δρόμους. Πότε παρουσιάζεται.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: SH PROSHOTS
  • 20/11/2025

Από τις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου, με την παρουσίαση του Volkswagen ID. CROSS Concept στην έκθεση IAA Mobility, ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την έκδοση παραγωγής του νέου ηλεκτρικού B-SUV της γερμανικής φίρμας.

Πλέον, έχουμε στη διάθεσή μας τις πρώτες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες ενός πρωτότυπου, το οποίο εντοπίστηκε να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους στην Ισπανία. Σαφώς το καμουφλάζ είναι έντονο, ιδίως από τη στιγμή που βρισκόμαστε στα πρώτα στάδια εξέλιξής του, ωστόσο έχουμε μια αίσθηση για τη μορφή του.

Συνολικά, ακολουθείται η σχεδιαστική φιλοσοφία του Concept, κάτι που είναι εμφανές στο σχήμα των προβολέων, οι οποίοι ενσωματώνουν ένα τμήμα των γραφικών των LED DRL με τρεις λεπτές λωρίδες στο πάνω μέρος. Ωστόσο, ο προφυλακτήρας έχει σαφείς διαφοροποιήσεις, με τα κάθετα φώτα ημέρας στις γωνίες να έχουν αντικατασταθεί από εισαγωγές αέρα. Αντίθετα, η τραπεζοειδής μάσκα παραμένει στο κάτω μέρος.

Επιπλέον, οι ζάντες 21 ιντσών έχουν «δώσει τη θέση τους» σε μικρότερες αλουμινίου, 18 ιντσών, με αεροδυναμικά καλύμματα και σπορ «χαρακτήρα». Όσο για το πίσω μέρος, σε μια φωτογραφία ο οδηγός του επιβραδύνει και μπορούμε να διακρίνουμε τα μοντέρνα εσωτερικά γραφικά των «stop», σε ορθογώνιο σχήμα.

Αν και οι συνεργάτες μας δεν είχαν τη δυνατότητα λήψεων από το εσωτερικό, αναμένουμε να μεταφερθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό τα «δεδομένα» του Concept: Ποιοτικά υλικά, άνεση, τελευταία γενιά συστήματος infotainment με μεγάλες οθόνες, αναβαθμισμένο Travel Assist και πλήρη δυνατότητα over-the-air ενημερώσεων.

Από πλευράς διαστάσεων, το Concept που παρουσιάστηκε στο Μόναχο είχε μήκος 4.161 mm, πλάτος 1.839 mm και ύψος 1.588 mm, με διαστάσεις ανάλογες του σημερινού T-Cross. Όμως, εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη νέα πλατφόρμα MEB+. Το μεταξόνιο των 2.601 mm επιτρέπει άνεση για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 450 L και συμπληρώνεται από 25 L κάτω από το εμπρός καπό.

O ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα αποδίδει 211 PS και ροπή άνω των 300 Nm. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 km/h, ενώ η επιτάχυνση 0-100 km/h υπολογίζεται γύρω στα 7 sec. Όσο για την αυτονομία, αγγίζει τα 420 km, με ταχεία φόρτιση που εξασφαλίζει επαναφόρτιση έως 80% σε περίπου μισή ώρα.

Όλα τα προαναφερόμενα τεχνικά στοιχεία μένει να επιβεβαιωθούν για την έκδοση παραγωγής, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το καλοκαίρι του 2026. Θα έχει προηγηθεί, το πρώτο 6μηνο του νέου έτους, η αποκάλυψη του ID. Polo και εν συνεχεία του ID. Polo GTI.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ;

Volkswagen T-Roc R: Δείτε πώς θα μοιάζει η «hot» έκδοση με τους 300+ PS (photos)

Volkswagen: Ανακοινώθηκε η τιμή του ισχυρότερου Golf GTI όλων των εποχών

Επίσημο: Σε ποιο κανάλι θα προβάλλεται η Formula 1 για τα επόμενα τρία χρόνια