Το ισχυρότερο Audi RS6 Avant στην ιστορία έρχεται με κινητήρα V8 και 700 PS (photos)


Οι συνεργάτες μας εντόπισαν τον «πύραυλο» των Γερμανών να δοκιμάζεται κοντά στο Nurburgring, υποδεικνύοντας ότι η παρουσίαση δεν απέχει πολύ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: SH PROSHOTS
  • 11/11/2025

Η Audi τράβηξε το κάλυμμα από το νέο A6 Avant τον περασμένο Μάρτιο, με το μοντέλο να ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα μερικούς μήνες αργότερα. Μετά και τον ερχομό του sedan αμαξώματος του A6, έρχεται η ώρα και για την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, RS6 Avant.

Οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα ακόμη καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του νέου «πυραύλου» της αυτοκινητοβιομηχανίας να δοκιμάζεται στους δημόσιους δρόμους γύρω από την εμβληματική πίστα του Nurburgring, προσφέροντάς μας ακόμη μια ευκαιρία να «αποκρυπτογραφήσουμε» το δημιούργημα των Γερμανών.

Ο σχεδιασμός είναι ιδιαίτερα επιθετικός. Η Singleframe γρίλια στο εμπρός μέρος φέρει μοτίβο σε σχήμα διπλού διαμαντιού, θυμίζοντας το αντίστοιχο σχέδιο της μάσκας του RS3, ενώ στα πλαϊνά του προφυλακτήρα βρίσκουμε δύο μεγάλους αεραγωγούς. Οι ζάντες 22 ιντσών τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα και τα «φουσκωμένα» φτερά που φέρουν μεγάλα, κάθετα πτερύγια για τη βέλτιστη ροή του αέρα, ολοκληρώνουν τη σπορτίφ εμφάνιση.

Στο πίσω μέρος, παρατηρούμε δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις εξάτμισης, οι οποίες εξοπλίζονται με τις ηλεκτρονικές βαλβίδες ελέγχου που ρυθμίζουν τη λειτουργία, ενισχύοντας ή χαμηλώνοντας τον ήχο, ανάλογα με τις ανάγκες και το περιβάλλον του οδηγού.

Παρόλο που δεν έχουμε στα χέρια μας εικόνες από το εσωτερικό του νέου RS6 Avant, αναμένεται να δούμε τριπλή διάταξη οθονών, η οποία θα αποτελείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών, μια οθόνη αφής 14,5 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και μια ακόμη, ανεξάρτητη οθόνη αφής 10,9 ιντσών στην πλευρά του συνοδηγού.

Κάτω από το καπό θα τοποθετηθεί ένας κινητήρας V8 και είναι σίγουρο ότι θα συνοδεύεται από τεχνολογία PHEV, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να ξεπερνά τους 700 PS. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το εμβληματικό σύστημα τετρακίνησης quattro της Audi, όπως και ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος αναμένεται να προσφέρει έως και 100 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας, κρίνοντας από τα υπόλοιπα προϊοντα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που είναι εξοπλισμένα με αντίστοιχο κινητήριο σύνολο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η ΑΒΤ «περιποιείται» το Audi SQ5 - Με 440 PS και αγριεμένο look (photos)

Audi Concept C: Το πρωτότυπο βγήκε στους δρόμους με άδεια κυκλοφορίας (photos)

Πρόωρη «αποκάλυψη» του νέου Audi SQ9 – Έτσι θα μοιάζει το θηριώδες SUV (photos)