Premium κατασκευαστές όπως η Mercedes και η Defender χαρακτηρίζονται από μεγάλα, εμβληματικά SUV, ωστόσο το τελευταίο διάστημα ετοιμάζονται να τα «επεκτείνουν» και σε πιο compact κατηγορίες. Οι Γερμανοί εξελίσσουν την «Baby» G-Class, ενώ η Defender προετοιμάζει την εισαγωγική έκδοση, από πλευράς μεγέθους, στην γκάμα των μοντέλων ελεύθερου χρόνου.
Ο λόγος για το επονομαζόμενο «Baby» Defender ή Defender Sport ή ακόμα και Defender 80, μιας και επίσημη ονομασία δεν έχει ανακοινωθεί. Ωστόσο, σε αυτό το στάδιο εξέλιξης μικρή σημασία έχει το όνομα που θα έχει το πιο μικρό SUV της φίρμας, ένα πρωτότυπο του οποίου εντόπισαν οι συνεργάτες μας σε δρόμους γύρω από την πίστα του Nurburgring και μάς έστειλαν τις σχετικές «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες.
Το καμουφλάζ είναι έντονο, όπως και ορισμένα «παραπλανητικά» στοιχεία στη σχεδίαση. Όμως υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες για το αμιγώς ηλεκτρικό SUV που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον και δείχνουν στοιχεία διαφοροποίησης από την προϊοντική γκάμα της Defender και «σύγκλισης» με την Range Rover.
Για παράδειγμα, οι τρεις κεραίες τύπου πτερυγίου καρχαρία στην σχετικά επίπεδη οροφή χαρακτηρίζουν περισσότερα τα Range Rover, σε αντίθεση με τα Defender. Επιπλέον, στο εμπρός μέρος, οι προβολείς δείχνουν να μοιάζουν περισσότερο με των Range Rover, σε αντίθεση με τα τοποθετημένα χαμηλά πίσω φώτα. Βέβαια, το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για προσωρινά σώματα και όχι για παραγωγής.
Η σιλουέτα διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τις κάθετες και τετραγωνισμένες γραμμές που χαρακτηρίζουν τη φίρμα, όπως και το πλευρικό άνοιγμα στην πίσω πόρτα, με την κάθετη λαβή στο αριστερό μέρος. Έτσι, δεν αποκλείεται να διαθέτει παραδοσιακή ρεζέρβα ή ένα κουτί αποθήκευσης για τα καλώδια φόρτισης όπως η ηλεκτρική Mercedes G-Class.
Από τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι η έντονη κλίση του παρμπρίζ και ο πιο «προβεβλημένος» εμπρός προφυλακτήρας, που διαφοροποιούν το νέο ηλεκτρικό SUV από τα θερμικά Defender. Στο πλάι οι χειρολαβές των θυρών είναι συμβατικές ενώ οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών είναι τοποθετημένες σε ελαστικά Continental. Όσο για το μήκος του αναμένεται να είναι περίπου 4.600 mm.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε, το νέο baby EV Defender θα βασίζεται στην πλατφόρμα EMA (Electrified Modular Architecture) της JLR, στην οποία θα «πατούν» και τα επερχόμενα Range Rover Evoque και Range Rover Velar. Με αρχιτεκτονική 800V, θα υποστηρίζει φόρτιση έως 350 kW, ενώ θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες που θα εξασφαλίζουν τετρακίνηση, ενώ οι βασικές εκδόσεις πιθανότατα θα χρησιμοποιούν μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα.
Η παρουσίαση του μικρότερου Defender στην ιστορία της φίρμας αναμένεται εντός του 2026, με το εμπορικό του λανσάρισμα να τοποθετείται χρονικά για το 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Richard Hammond οδήγησε ένα Land Rover Defender με 700 PS και έπαθε σοκ (video)
OCTA: Το πιο ισχυρό Defender στην ιστορία, με κορυφαίες off-road δυνατότητες






ΔΗΜΟΦΙΛΗ





