Xiaomi YU7 GT: Πρώτες εικόνες για το SUV που θέλει να «τα βάλει» με το Tesla Model Y (photos)


Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Xiaomi εθεάθη στο Nurburgring, με τους Κινέζους να θέλουν να γίνουν το αντίπαλο δέος της Tesla στην κατηγορία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: SH PROSHOTS
  • 30/10/2025

«Οργασμός» δοκιμών για τους Κινέζους κατασκευαστές στο Nurburgring αυτές τις μέρες. Την περασμένη εβδομάδα είδαμε το νέο supercar της BYD, το Denza Z, με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και τα 965 PS, να τεστάρεται στην «Πράσινη Κόλαση».

Τώρα σειρά έχει η Xiaomi, η οποία έφτασε στη γερμανική πίστα με το YU7 GT. Πρόκειται για την σπορ έκδοση του YU7, ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που η κινεζική μάρκα λάνσαρε νωρίτερα φέτος, το οποίο χαρακτηρίζει ως ένα «πολυτελές SUV υψηλών επιδόσεων».

Με το YU7 GT τώρα, η Xiaomi θέλει να κοιτάξει στα μάτια την Tesla, και συγκεκριμένα το Model X και το Model Y, καθώς αναμένεται να ξεπερνά τα 1.000 PS , διατηρώντας τη διάταξη των δύο ηλεκτροκινητήρων που χαρακτηρίζει και την «απλή» εκδοχή του. Πρόκειται για μία γενναία αύξηση ισχύος σε σύγκριση με το YU7 που κυκλοφορεί τώρα, καθώς στην έκδοση Max το SUV αποδίδει τώρα 681 PS, κάνοντας τα 0-100 km/h μέσα σε 3,2 sec.

Οι συνεργάτες μας εντόπισαν το SUV πέριξ της πίστας, αλλά και σταθμευμένο όσο φόρτιζε, και ομολογουμένως μοιάζει εντυπωσιακό. Δεν ξέρουμε αν είναι το ιδιαίτερο καμουφλάζ με το οποίο έχει ενδυθεί, ή οι αναλογίες του που θυμίζουν ελαφρώς τη Ferrari Purosangue

Σε σχέση με το YU7, η έκδοση GT δεν παρεκκλίνει ιδιαίτερα σε επίπεδο σχεδιασμού, παρά προσθέτει στοιχεία όπως τα πιο φουσκωμένα φτερά πάνω από τους τροχούς, τα οποία είναι εκεί για να φιλοξενούν άνετα τα ελαστικά Pirelli Trofeo RS με τα οποία εξοπλίζεται το πρωτότυπο. Πίσω από τους τροχούς 21 ιντσών βρίσκεται ένα σετ τεράστιων carbon ceramic φρένων της Akebonbo. Οι δίσκοι καλύπτουν σχεδόν όλο το εσωτερικό των μπροστινών τροχών και συγκρατούνται από εξαπίστονες δαγκάνες.

Περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός και το πίσω μέρος όπου έχουν προστεθεί αεροδυναμικά μέρη για περισσότερη κάθετη δύναμη, με χαρακτηριστικό το μικρό lip spoiler στο πίσω μέρος, πάνω από τα φώτα.

Άγνωστο παραμένει ακόμα πότε θα παρουσιαστεί, αλλά και πότε θα μπει στην παραγωγή το νέο SUV.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πώς η Κίνα κερδίζει τη μάχη των EV - Τι ανακάλυψε η Rivian αφού ξεγύμνωσε ένα Xiaomi SU7

Η Xiaomi... ρίχνει άγκυρα στην Ευρώπη - Σε λειτουργία το Κέντρο Έρευνας, Ανάπτυξης και Σχεδιασμού στο Μόναχο

Απίστευτο: Ο CEO της Xiaomi «διώχνει» τους πελάτες του SUV της μάρκας - Ο λόγος