Mercedes-AMG GT: Τι είναι αυτές οι τρύπες πάνω στο καπό του «τέρατος» των 1.300 PS (photos)


Στις φωτογραφίες της Mercedes-AMG GT σε δοκιμές στο Nurburgring, υπάρχει κάτι το ενδιαφέρον στο καπό του νέου supercar των Γερμανών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: SH PROSHOTS
  • 3/9/2025

Η Mercedes ετοιμάζει τον αμιγώς ηλεκτρικό αντικαταστάτη της τρέχουσας τετράθυρης AMG GT63, φέροντας σχεδιαστικές επιρροές από μερικά από τα πιο εντυπωσιακά concept cars που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία όπως είναι η AMG GT XX

Θα αποτελέσει την πρώτη ηλεκτρική δημιουργία με την υπογραφή της AMG, και βρίσκεται σε φάση δοκιμών από τον περυσινό Αύγουστο ακόμα, όταν την απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός.

Έχοντας δει πια και το εσωτερικό του μοντέλου σε ένα «εξόρμηση» στην πίστα του Nurburgring, οι συνεργάτες του Car and Driver εστίασαν σε μία λεπτομέρεια που εκ πρώτης όψεως περνά απαρατήρητη, αλλά έχει τη σημασία της. 

Πρόκειται για μικρές τρύπες στο κέντρο του καπό, χωρίς προφανή εξήγηση, αλλά με δύο πιθανά σενάρια: ή πρόκειται για μία άσχετη επιλογή με στόχο να... αποπροσανατολίσει από κάτι άλλο, ή έχει πραγματικό αντίκτυπο στη λειτουργία του αυτοκινήτου. Το πιθανότερο, φυσικά, είναι να ισχύει το δεύτερο, καθώς απ' αυτές τις οπές μπαίνει φρέσκος αέρας και ψύχει τους ηλεκτροκινητήρες του supercar.

Η νέα Mercedes-AMG GT θα βασιστεί στη νέα πλατφόρμα υψηλών επιδόσεων AMG.EA, η οποία έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για τα μελλοντικά, αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας και χρησιμοποιεί ένα μείγμα από αλουμίνιο, χάλυβα και σύνθετα υλικά από ίνες για να προσφέρει χαμηλό βάρος και αυξημένη ακαμψία.

Η κινητήρια μονάδα θα αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής, η ισχύς των οποίων θα φτάνει περί τα 1.300 PS. Η πρεμιέρα του ανανεωμένου coupe τοποθετείται χρονικά εντός του 2025.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Mercedes C-Class EQ με αυτονομία 870 km και ισχύ 340 ίππων - Πότε έρχεται (photos)

Mercedes: Πάτησε στο Nurburgring το ηλεκτρικό SUV των 1.300 PS με τη σφραγίδα της AMG (photos)

Φουλ του οκτανίου: Η Mercedes-AMG φέρνει νέο κινητήρα V8 κόντρα στους καιρούς