Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Porsche Cayenne βρίσκεται προ των πυλών. Το μοντέλο έχει κάνει ήδη την εμφάνισή του αρκετές φορές μπροστά στον φακό των κατασκόπων φωτογράφων και μάλιστα πριν μερικές εβδομάδες είδαμε για πρώτη φορά το εσωτερικό του, ενώ η Porsche έφερε ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο του SUV στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, όπου ολοκλήρωσε την ανάβαση, «διαλύοντας» ένα σημαντικό ρεκόρ.
Τώρα, ήρθε η ώρα για το Coupe αμάξωμα να δείξει τις αρετές του. Εκτός από τον αεροδυναμικό σχεδιασμό και το γεγονός ότι το όχημα που εντόπισαν οι συνεργάτες μας μοιάζει να βρίσκεται αρκετά κοντά σε αυτό που θα δούμε να περνά στην παραγωγή, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι αεραγωγοί στα πίσω φτερά.
Αυτή η ιδιαίτερη προσθήκη ενδέχεται να έχει γίνει ως μέσο περαιτέρω βελτίωσης της οπισθέλκουσας, ή ακόμη και ψύξης του πίσω ηλεκτροκινητήρα. Με δεδομένη την «ακραία» ισχύ της νέας Cayenne, που αναμένεται να αγγίξει έως και τους 1.000 PS, δεν αποκλείεται η Porsche να στοχεύει και στα δύο.
Ένα ακόμη αρκετά έντονο στοιχείο είναι το μεγάλο splitter στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, που υποδεικνύει ότι οι Γερμανοί ετοιμάζουν κάτι πραγματικά δυναμικό. Η μάσκα θυμίζει αρκετά εκείνη της Macan, ενώ στα πλαϊνά υπάρχουν ακόμη τα μαύρα αυτοκόλλητα στους καθρέπτες, και έτσι δεν μπορούμε να διακρίνουμε τον σχεδιασμό τους.
Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί ένα μικρό splitter κάτω από τον προφυλακτήρα, εκεί όπου τελειώνει ο διαχύτης.
Θυμίζουμε ότι η Cayenne EV θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), με αρχιτεκτονική 800V αντίστοιχη με εκείνη της Macan EV που της επιτρέπει να φορτίζει από το 5 στο 80% μέσα σε μόλις 25 λεπτά.
Η Porsche αναμένεται να παρουσιάσει την Cayenne EV στα τέλη του 2025, και αναμένουμε να δούμε τα πρώτα οχήματα στους δρόμους στις αρχές του 2026.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche 911 Cup: Το «υπερόπλο» των 520 PS έρχεται να βάλει φωτιά στις πίστες (photos)
Porsche: Έρχεται νέο, θερμικό compact crossover - Ποιο μοντέλο θα αντικαταστήσει
Η Porsche 911 GT2 RS πάτησε στο Nurburgring και δοκιμάζεται στο όριο (photos)