Η BMW βρίσκεται σε φάση ανανέωσης της M5, της ναυαρχίδας των θερμικών σπορ αυτοκινήτων της, καθώς ετοιμάζει το facelift της γενιάς G90 που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην παραγωγή από το 2024.
Οι συνεργάτες του Car and Driver είχαν εντοπίσει για πρώτη φορά το ανανεωμένο μοντέλο τον Φεβρουάριο, όταν έκανε δοκιμές στους παγωμένους δρόμους της Σουηδίας, όμως τώρα το απαθανάτισαν πέριξ της πίστας του Nurburgring, όπου οι κατασκευαστές βρίσκονται αυτό το διάστημα για δοκιμές.
Αυτό που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι ο σχεδιασμός που υιοθετεί στοιχεία από τα μοντέλα της Neue Klasse, της ηλεκτρικής πλατφόρμας των Βαυαρών. Στο εμπρός μέρος θα δει κανείς μεγαλύτερους εισαγωγείς αέρα για τον θερμικό κινητήρα, ενώ πίσω παραμένει η τετραπλή εξάτμιση.
Το συγκεκριμένο πρωτότυπο φαίνεται πως είναι εξοπλισμένο με φρένα carbon-ceramic από την M και ελαστικά της Pirelli, ενώ από την κλεφτή ματιά που έριξαν οι συνεργάτες μας στο εσωτερικό, όλο το ταμπλό κι η κεντρική κονσόλα είναι καμουφλαρισμένα, κρύβοντας τα καίρια σημεία διεπαφής του οδηγού και των επιβατών με το αυτοκίνητο. Το μόνο βέβαιο είναι πως το μοντέλο θα εξοπλίζεται με το σύστημα Panoramic iDrive της BMW.
Όσον αφορά το κινητήριο σύνολο, δύσκολα θα γίνουν αλλαγές σε σχέση αυτό που υπάρχει στην τρέχουσα M5. Υπενθυμίζεται ότι πλέον πρόκειται για plug-in hybrid σύστημα, που αποτελείται από έναν V8 κινητήρα 4,4 L με τεχνολογία M TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα, μαζί με το 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η απόδοση του συστήματος είναι 727 PS και 1.000 Nm, με αποτέλεσμα τα 0-100 km/h να έρχονται σε 3,5 sec και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Ωστόσο, με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s Package ανεβαίνει στα 305 km/h.
Η παρουσίαση της νέας BMW M5 δεν αναμένεται πριν από τα τέλη του 2026, ίσως στις αρχές του 2027. Ωστόσο, με βάση το συγκεκριμένο πρωτότυπο, με τη θύρα φόρτισης να παραμένει εμπρός αριστερά και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης να δεσπόζουν πίσω, δεν μοιάζει να αλλάζει ο PHEV χαρακτήρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW X5: Η υβριδική έκδοση ανανεώνεται και δανείζεται στοιχεία από τη Neue Klasse (photos)
Η BMW λέει «αντίο» στο ανθρακόνημα και στρέφεται στο λινάρι
BMW: Με... σπασμένα φρένα «τρέχει» η M Division - Ρεκόρ παραδόσεων το πρώτο εξάμηνο του 2025