Η Renault παρουσίασε το ηλεκτρικό Megane E-Tech το φθινόπωρο του 2021, προικίζοντας το EV crossover με τις τελευταίες τεχνολογίες, ηλεκτροκινητήρες 130 PS και 218 PS και μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας 40 kWh και 60 kWh.
Πλέον, μετά από σχεδόν 4 χρόνια εμπορικής πορείας, ήρθε η ώρα να υποδεχθεί τη facelift εκδοχή του, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό στην περιζήτητη, από τους αγοραστές, κατηγορία του B-segment. Οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα πρωτότυπο να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους και μάς προμήθευσαν με τις αντίστοιχες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες.
Όπως συνηθίζεται σε ανανέωση στο μέσο του κύκλου ζωής μιας γενιάς ενός μοντέλου, το καμουφλάζ είναι επικεντρωμένο στις δύο άκρες του αμαξώματος. Άλλωστε, αυτά είναι τα σημεία στα οποία εντοπίζονται οι κυριότερες σχεδιαστικές αλλαγές σε αυτή τη φάση.
Κοιτάζοντας το εμπρός τμήμα, διακρίνει κανείς σαφείς επιδράσεις από το αντίστοιχο μέρος τόσο του ηλεκτρικού Scenic E-Tech, όσο και των θερμικών Captur και Clio. Έτσι, μπορεί κανείς να διακρίνει, έστω και με δυσκολία, λεπτότερα φωτιστικά σώματα και να περιμένει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και διαφοροποιημένη μάσκα από το τρέχον μοντέλο.
Στο πλάι οι αλλαγές θα είναι ελάχιστες, ενώ το πίσω μέρος, πλήρως καμουφλαρισμένο στο συγκεκριμένο πρωτότυπο, θα «υποδεχθεί» φωτιστικά σώματα με διαφοροποιημένα γραφικά και έναν ελαφρώς τροποποιημένο προφυλακτήρα.
Αντίθετα, δε θα πρέπει να δούμε ιδιαίτερες αλλαγές στο εσωτερικό, καθώς το ηλεκτρικό Megane ήταν το πρώτο μοντέλο της γαλλικής φίρμας που διέθετε το νέο digital cockpit και το σύστημα infotainment OpenR, με τις εφαρμογές της Google.
Με βάση τις πληροφορίες, εκτός από τις πρόσφατες τεχνολογικές αναβαθμίσεις που «υποδέχθηκε» το Megane (λειτουργία one pedal, υπηρεσία Plug & Charge, αμφίδρομος onboard φορτιστή 11 kW και προαιρετικά 22 kW), θα εφοδιαστεί με καινούριες μπαταρίες. Πρόκειται για τις Envision, οι οποίες κατασκευάζονται από την LG-Chem στο Douai της Γαλλίας.
Το υπάρχον Megane βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, όπως και το ολοκαίνουριο Nissan Leaf που παρουσιάστηκε την Τρίτη 17 Ιουνίου. Έτσι, το facelift του γαλλικού μοντέλου είναι πολύ πιθανό να υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση 150 kW σε ταχυφορτιστή DC. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Leaf θα προσφέρεται με μπαταρίες 52 kWh και 75 kWh.
Αναμονή θα χρειαστεί να κάνουμε και για το κομμάτι του ηλεκτροκινητήρα, καθώς δεν είναι βέβαιο ακόμα αν θα διατηρηθεί η υπάρχουσα γκάμα ή θα προκύψουν αλλαγές.
Η παρουσίαση του νέου Renault Megane E-Tech αναμένεται εντός του 2025, με αποτέλεσμα να φτάσει στις αγορές από το νέο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μετά τον de Meo, ποιος; Οι υποψήφιοι για να αναλάβουν τα ηνία της Renault
Renault Symbioz E-TECH Full Hybrid 145: Δοκιμάζουμε το νέο υβριδικό γαλλικό SUV