Περίοδος δοκιμών στην αυστριακή πλευρά των Άλπεων, με την Audi να ανεβαίνει στους δύσκολους δρόμους της κεντρικής Ευρώπης για να δοκιμάσει στο όριο το ανανεωμένο Q4 Sportback e-tron.
Η επιλογή της περιοχής δεν είναι τυχαία: οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν ακόμα και αυτή την εποχή, σε συνδυασμό με τη φύση των διαδρομών αποτελούν εξαιρετικό πεδίο δοκιμών για το ηλεκτρικό SUV των Γερμανών.
Ο φωτογραφικός φακός των συνεργατών μας εντόπισε το μοντέλο, το οποίο φέρει «βαρύ» καμουφλάζ στο εμπρός και το πίσω μέρος, καθώς και στο κάτω μέρος των θυρών, κρύβοντας όσο περισσότερο γίνεται τις αισθητικές αλλαγές που φέρει.
Αυτές εστιάζονται στα νέα φωτιστικά σώματα LED στο εμπρός μέρος, το οποίο έχει και πιο επίπεδο σχήμα, με τη γρίλια να είναι εντελώς νέα σε σχέση με το τρέχον μοντέλο. Επιπλέον, τα πίσω φώτα παραμένουν άθικτα, αλλά τα γραφικά φωτισμού έχουν αλλάξει.
Η πιο σημαντική αλλαγή, όμως, έρχεται σε μηχανικό επίπεδο. Οι ηλεκτροκινητήρες του Q4 Sportback δεν θα παράγουν περισσότερη ισχύ, αλλά θα είναι σαφώς πιο αποδοτικοί, καθώς οι Γερμανοί έδωσαν έμφαση στο σύστημα ανάκτησης της ενέργειας, με τις δοκιμές να εστιάζουν στη ισχύ της αναγεννητικής πέδησης, ιδίως σε κατηφορικούς δρόμους.
Είναι ενδιαφέρον όλο αυτό αν αναλογιστεί κανείς πως στο πίσω μέρος εξοπλίζεται με φρένα τυμπάνου, κι όχι δισκόφρενα, με τους τεχνικούς να θέλουν να διαπιστώσουν την αντοχή αυτού του συστήματος στον εξαιρετικά απαιτητικό δρόμο Grossglockner, με μήκος 48 km, 36 στροφές και κλίση ως και 12%.
Το facelift του Audi Q4 Sportback θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2026 και υπόσχεται αυτονομία 500 km με φόρτιση ως και το 80% μέσα σε 20 λεπτά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS5: Το «κύκνειο άσμα» των θερμικών μοντέλων RS «βρυχάται» στο Nurburgring (video)
Το «καυτό» Audi SQ7 έρχεται ακόμα πιο ισχυρό με τη βοήθεια της υβριδικής τεχνολογίας (photos)