Η Genesis συνεχίζει να δοκιμάζει τη ναυαρχίδα της στα ηλεκτρικά SUV, τιο GV90. Η premium μάρκα του ομίλου Hyundai ολοκλήρωσε τον κύκλο δοκιμών της στη βόρεια Σουηδία, και εδώ και λίγο καιρό βρίσκεται στη Γερμανία, και συγκεκριμένα στην πίστα του Nurburgring Nordschleife, για να τεστάρει στα όρια το νέο της μοντέλο, όπου και το εντόπισε ο φωτογραφικός φακός των συνεργατών μας.
Το Project JG1, όπως είναι γνωστό εσωτερικά στην εταιρεία, βρίσκεται στην τελική φάση των δοκιμών του σε δημόσιους δρόμους, κι έχει αρχίσει αποχωρίζεται το καμουφλάζ του, καθώς έχει πια αφαιρεθεί το μαύρο κάλυμμα που έκρυβε από τα αδιάκριτα βλέμματα το εμπρός και πίσω μέρος, καθώς και τις πόρτες.
Σχεδιαστικά, είναι σαφές πως το GV90 είναι ένα αρκετά ευμέγεθες όχημα, με την εταιρεία να σκοπεύει να το λανσάρει και σε έκδοση με τρεις σειρές καθισμάτων με 7θέσια ή και 6θέσια διαμόρφωση, αν και το πρωτότυπο των δοκιμών μοιάζει να είναι 5θέσιο με δύο σειρές καθισμάτων.
Στο εμπρός μέρος φαίνεται να έχει τοποθετηθεί το γνωστό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων όλων των μοντέλων της Genesis με μία διπλή γραμμή LED φωτών, ενώ και στο πίσω μέρος τα φώτα επεκτείνονται σε όλο το πλάτος του αμαξώματος.
Το νέο SUV θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα eM του Ομίλου Hyundai, με τους Κορεάτες να «υπόσχονται» αυτονομία αυξημένη ακόμα και κατά 50% σε σχέση με τη μέση εμβέλεια ταξιδιού που προσφέρει η πλειοψηφία των EV που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στους δρόμους.
Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και κορυφαία συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, μιας και θα φτάνει σε επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 3. Και επειδή η άνεση των επιβατών θα αποτελεί προτεραιότητα, το GV90 θα είναι εφοδιασμένο με αερανάρτηση, αλλά και πίσω τροχούς που θα μπορούν να στρίβουν στις πιο υψηλές ταχύτητες για καλύτερη σταθερότητα στον δρόμο.
Η παρουσίαση του SUV της Genesis αναμένεται το 2026, ενώ πρόκειται να κατασκευαστεί σε ένα νέο εργοστάσιο του ομίλου στη Νότια Κορέα, με την ετήσια παραγωγή να μην ξεπερνά τα 21.000 αντίτυπα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο Genesis GV60: Με οθόνη 27 ιντσών και ανανεωμένο σχεδιασμό (photos)
Genesis X Gran Racer: Ένα εντυπωσιακό supercar που δυστυχώς δεν θα το οδηγήσει κανείς (photos)
Πώς ένας κινητήρας από το WRC θα δώσει ζωή στο πρωτότυπο της Genesis για το Le Mans