Το Audi Q7 «σπάει τα κοντέρ» μακροζωίας, καθώς βρίσκεται στη 2η γενιά του εδώ και περισσότερα από 10 χρόνια. Έχει, βέβαια, δεχθεί facelift το 2019, ενώ στις αρχές του 2024 ανανεώθηκε και πάλι. Ωστόσο, πλησιάζει η ώρα για να περάσει σε επόμενη γενιά.
Οι συνεργάτες μας έχουν εντοπίσει διάφορα πρωτότυπα του (έως και) 7θέσιου SUV της γερμανικής φίρμας να δοκιμάζονται, τόσο σε δημόσιους δρόμους όσο και στο Nurburgring και μάς έχουν προμηθεύσει με τις ανάλογες «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες. Μάλιστα, έχουμε δει και το εσωτερικό του.
Όπως είναι λογικό, εκτός από τις «απλές» εκδόσεις, θα ανανεωθεί και η «καυτή» SQ7. Την τελευταία φορά που είδαμε ένα πρωτότυπό της να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης ήταν πριν από περίπου 1 χρόνο - σε δημόσιους δρόμους. Πλέον, με το χρόνο να κυλά και την παρουσίαση της 3ης γενιάς να μην είναι πολύ μακριά, χρονικά, ήρθε η ώρα να μπει και αυτό στη διάσημη γερμανική πίστα.
Φυσικά, το καμουφλάζ παραμένει αρκετά έντονο και είναι αξιοσημείωτο ότι ελάχιστα έχει υποχωρήσει με την πάροδο των πολύμηνων δοκιμών εξέλιξης. Ωστόσο, ακόμα και έτσι μπορούμε να δούμε ορισμένες αλλαγές, ιδίως στο εμπρός τμήμα. Η πιο προφανής επικεντρώνεται στην υιοθέτηση διαιρεμένων φωτιστικών σωμάτων, στο πλαίσιο της πρόσφατης σχεδιαστικής τεχνολογίας της φίρμας, με τα DRL ψηλότερα και τα βασικά σώματα πιο χαμηλά. Επιπλέον, μπορούμε να διακρίνουμε τον πιο «άγριο» προφυλακτήρα, χαρακτηριστικό της έκδοσης επιδόσεων, με τις τρεις εισαγωγές αέρα και τη μεγάλη ενιαία μάσκα Singleframe.
Στο πλάι, τα ελαστικά χαμηλού προφίλ είναι τοποθετημένα σε ζάντες 20 ιντσών, ενώ ξεχωρίζουν, επίσης, τα έντονα «φρύδια» των θόλων. Στο πίσω μέρος, διατηρούνται οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης (έστω και αν… κρύβονται στη σκιά), ενώ ο τονισμένος προφυλακτήρας δεν αφήνει να φανεί εύκολα η μειωμένη απόσταση από το έδαφος.
Όσο για την «καρδιά» του; Εκεί εντοπίζεται το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, λόγω της φύσης της έκδοσης. Το τρέχον τετρακίνητο SQ7 διαθέτει V8 TFSI twin turbo κινητήρα 4,0 L, που αποδίδει 507 PS και 770 Nm, χωρίς καμία υβριδική βοήθεια. Ωστόσο, με τη μετάβαση του νέου Q7 στην πλατφόρμα Premium Platform Combustion, όπως συνέβη με τα καινούρια Q5, A5 και A6, υπάρχει πιο «έντονη» η δυνατότητα εξηλεκτρισμού.
Τα σενάρια είναι δύο: Είτε θα διατηρηθεί ο τρέχον V8 και θα «ενισχυθεί» με ήπια υβριδική τεχνολογία είτε θα υιοθετηθεί PHEV κινητήριο σύνολο με V6 κινητήρα. Ωστόσο και στις δύο περιπτώσεις, θεωρείται δεδομένη η αύξηση της ισχύος!
Η παρουσίαση του νέου Audi SQ7 αναμένεται το 2026, ενώ οι «απλές» εκδόσεις της 3ης γενιάς του Q7 δεν αποκλείεται να προηγηθούν προς τα τέλη του 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ξεκίνησε δοκιμές στο Nurburgring το νέο Audi Q9 - Όλες οι πληροφορίες (photos)
Audi RS5: Το «κύκνειο άσμα» των θερμικών μοντέλων RS «βρυχάται» στο Nurburgring (video)
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η ιστορία των Υπερειδικών Διαδρομών - Από το Τατόι στο ΟΑΚΑ και το Ζάππειο