Γιατί το Audi A6 e-tron βγήκε ξανά στους δρόμους για δοκιμές - Η εξήγηση (photos)


Έξι μήνες μετά την επίσημη παρουσίασή του, οι συνεργάτες μας συνάντησαν ένα πρωτότυπο του αμιγώς ηλεκτρικού A6 να δοκιμάζεται στα χιόνια.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 15/1/2025

Στα τέλη του περασμένου Ιουλίου, η Audi παρουσίασε το νέο A6 e-tron, σε εκδόσεις Sportback και Avant, τα οποία στη συνέχεια απέκτησαν και νέες βασικές εκδόσεις. Έτσι, το τελευταίο που θα περίμενε κανείς είναι ένα πρωτότυπο του ηλεκτρικού μοντέλου να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης αυτό το διάστημα.

Κι όμως, οι συνεργάτες μας εντόπισαν ένα στις χιονισμένες περιοχές της Βόρειας Σουηδίας. Όχι, δεν υπάρχει κάποιο «θέμα» με το νέο μοντέλο. Η εξήγηση είναι απλή: Πρόκειται για την έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο, την A6L e-tron, η οποία προορίζεται για την αγορά της Κίνας.

Κάθε αγορά έχει τις δικές της απαιτήσεις και η Κίνα είναι σημαντική για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Οι Κινέζοι θέλουν μεγαλύτερες διαστάσεις στα οχήματά τους, ενώ προτιμούν τα sedan αμαξώματα από τα 5θυρα. Αυτές τις αλλαγές «προσφέρει» η Audi με το νέο A6L, το οποίο διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο και «κλασική» sedan 4πορτη σχεδίαση.

Αυτές είναι δύο από τις αλλαγές που είναι εμφανείς αμέσως στο συγκεκριμένο πρωτότυπο, συγκριτικά με το «κανονικό» A6 e-tron. Ωστόσο δεν είναι οι μόνες καθώς υπάρχουν και άλλες διαφοροποιήσεις, όπως για παράδειγμα στη σχεδίαση του πίσω μέρους, της μάσκας και των μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα.

Το κινεζικό A6L e-tron αναμένεται να ακολουθεί το «αντίστοιχο» Q6L e-tron που παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου. Το ηλεκτρικό SUV είχε διαφοροποιήσεις σε σχέση με το «παγκόσμιο» Q6 e-tron, όπως για παράδειγμα στο σύστημα infotainment που ήταν «προσανατολισμένο» στις απαιτήσεις των Κινέζων αγοραστών, ενώ διέθετε και μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας.

Κάτι ανάλογο θα συμβεί και με το sedan, που ασφαλώς θα «πατάει» στη νέα πλατφόρμα PPE και εκτιμάται ότι θα εφοδιαστεί με μπαταρία 107 kWh, ενώ θα κυκλοφορήσει σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Θα κατασκευάζεται στην Κίνα, στο εργοστάσιο της Audi FAW NEV Company.

Η παρουσίαση του Audi A6L e-tron με το μακρύτερο μεταξόνιο, για την αγορά της Κίνας, αναμένεται το αμέσως προσεχές διάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η 3η γενιά του Audi Q7 πιο αποκαλυπτική από ποτέ - Τα νέα φωτιστικά σώματα (photos)

Τα 7 πιο περίεργα Audi που κατασκευάστηκαν ποτέ (photos)

Audi A3 Allstreet 1.5 MHEV 150PS - Δοκιμάζουμε το premium γερμανικό crossover