Η Audi εξελίσσει εδώ και πολλούς μήνες το νέο A7, που με βάση τη νέα ονοματοδοσία στην γκάμα της θα αντικαταστήσει τόσο το υπάρχον μοντέλο όσο και το A6 sedan. Υπενθυμίζεται ότι οι μονοί αριθμοί θα «καταληφθούν» από τα θερμικά μοντέλα και οι ζυγοί από τα ηλεκτρικά.
Οι συνεργάτες μας έχουν εντοπίσει σε διάφορες περιστάσεις το νέο Audi A7 Avant να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, ενώ πριν από περίπου 13 μήνες βρέθηκαν μπροστά και στο A7 sedan, ωστόσο με τροποποιημένο αμάξωμα (mule).
Τώρα είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το νέο A7 sedan με αμάξωμα παραγωγής και παρά το ότι διατηρεί το έντονο καμουφλάζ, μάς δίνει την ευκαιρία να σχηματίσουμε τις πρώτες εντυπώσεις για τη σιλουέτα του.
Τα ενδιαφέροντα στοιχεία επικεντρώνονται στο πίσω μέρος, εκεί όπου η σχεδίαση είναι τόσο μοντέρνα… που δημιουργεί ερωτηματικά για το αν πρόκειται για αμάξωμα sedan ή Sportback. Ωστόσο, η κοντινή λήψη δείχνει ξεκάθαρα το διαχωρισμό ανάμεσα στο παρμπρίζ και τη θύρα του πορτμπαγκάζ, με αποτέλεσμα να «κλειδώνει» η sedan έκδοση.
Η συγκεκριμένη επιλογή από τη μία πλευρά μοιάζει αναμενόμενη, από την άλλη δημιουργεί «ερωτηματικά». Από τη στιγμή που το τρέχον A6 είναι διαθέσιμο ως sedan, είναι λογικό να διατηρείται έτσι και ως A7, αν και το υπάρχον A7 διατίθεται ως Sportback! Από την άλλη πλευρά, στην περίπτωση του νέου A4, που θα λανσαριστεί ως A5, η Audi «καταργεί» το sedan αμάξωμα και θα το διαθέσει ως Sportback.
Αν… ζαλιστήκατε, δεν υπάρχει λόγος για προβληματισμό, καθώς όλες οι απαντήσεις θα δοθούν στο επόμενο διάστημα και σίγουρα η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει τους δικούς της λόγους για τις επιλογές της.
Στο πίσω μέρος, λοιπόν, διακρίνουμε μια μικρή αεροτομή στην άκρη του πορτμπαγκάζ, διπλή απόληξη εξάτμισης αλλά και διάταξη φωτιστικών σωμάτων παραπλήσια με αυτή του νέου A7 Avant. Στο πλάι οι χειρολαβές των θυρών φαίνεται ότι έχουν μινιμαλιστική σχεδίαση, ενώ πηγαίνοντας μπροστά, είναι εμφανής η μεγάλη, διχτυωτή, μάσκα με τις κάθετες εισαγωγές αέρα και τα «αιχμηρά» φωτιστικά σώματα.
Το νέο A7 αναμένεται να βασίζεται στην πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion), πάνω στην οποία προγραμματίζεται να «πατήσουν» και τα επερχόμενα A5 και Q5. Περιμένουμε μια πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων βενζίνης και diesel, πιθανότητα με στάνταρ ήπια υβριδική τεχνολογία, ενώ θα υπάρξουν και PHEV εκδόσεις.
Η παρουσίαση του νέου Audi A7 αναμένεται το 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi Q7: Η επόμενη γενιά δοκιμάζεται με νέο σχεδιαστικό στοιχείο που θυμίζει Ferrari! (photos)
Audi Q6 e-tron performance: Με κίνηση στους πίσω τροχούς και μεγαλύτερη αυτονομία
25 χρόνια Audi RS4 Avant: Οι Γερμανοί γιορτάζουν και αυξάνουν την ισχύ του (photos)






ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_475752_type13129.jpg)

