Όσο πλησιάζει ο Αύγουστος κι οι περισσότεροι ετοιμάζονται για εξορμήσεις μακριά από τον αστικό ιστό, είναι απαραίτητοι οι έλεγχοι στο αυτοκίνητο πριν ξεκινήσει το ταξίδι.
Ένας από τους πιο συνήθεις ελέγχους αφορά τα επίπεδα λαδιού στον κινητήρα, με τη γνωστή μέθοδο της ράβδου μέτρησης. Ωστόσο, πέρα από το ενδεχόμενο να υπάρχουν απώλειες και να χρειάζεται να συμπληρώσετε λιπαντικό, υπάρχει και το αντίθετο: να υπάρχει παραπανίσια ποσότητα λαδιού.
Το κανάλι Garage 54 στο YouTube εξηγεί τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση που δούμε φουσκάλες πάνω στη ράβδο μέτρησης.
Συγκεκριμένα, αν οι φουσκάλες εμφανιστούν μετά από έλεγχο σε κρύο κινητήρα και διαλύονται γρήγορα, το πιθανότερο είναι το επίπεδο λαδιού να ξεπερνά τα όρια. Πρόκειται για ένα συνηθισμένο λάθος κατά τη διαδικασία της αλλαγής λιπαντικών.
Ωστόσο, αν οι φουσκάλες είναι μεγάλες σε μέγεθος και δε διαλύονται, ή ακόμα χειρότερα αν υπάρχει και λευκός αφρός, σημαίνει ότι το λιπαντικό έχει αναμειχθεί με το ψυκτικό υγρό. Aυτό μπορεί να οφείλεται, μεταξύ άλλων, σε ελαττωματική φλάντζα. Σε αυτή την περίπτωση, η επίσκεψη στο συνεργείο κρίνεται απαραίτητη.
Υπάρχει περίπτωση οι φουσκάλες να εμφανίζονται ακόμα κι αν η στάθμη του λαδιού είναι στα σωστά επίπεδα, οπότε εκεί μπορεί να υπεισέρχονται άλλοι παράγοντες, όπως για παράδειγμα η κίνηση του στροφαλοφόρου άξονα σε υψηλές στροφές να φέρνει αέρα στο λάδι. Σε αυτή την περίπτωση, είναι φυσιολογικό να εμφανιστούν μερικές φυσαλίδες, αλλά εξαφανίζονται λίγο μετά το σβήσιμο του κινητήρα.
Δείτε περισσότερα στο σχετικό βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γιατί ο κλιματισμός στο αυτοκίνητο μυρίζει άσχημα - Τι πρέπει να προσέξει ο οδηγός
Το έξυπνο «ιαπωνικό τρικ» για να διώξετε τη ζέστη από το αυτοκίνητο (video)
Η άμμος στην παραλία δεν αγαπά το αυτοκίνητο – Ποιες ζημιές μπορεί να προκαλέσει