Ford Easy: Αποκτήστε το σπορ και μοναδικά πρακτικό Ford Puma ακόμα πιο εύκολα


Το πιο άνετο, πρακτικό και ευρύχωρο crossover της αγοράς μπορεί να γίνει τώρα δικό σας ακόμα πιο εύκολα, με το νέο πρόγραμμα Ford Easy με 0,99% επιτόκιο (πλέον εισφοράς) και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect. 

  • ΦΩΤΟ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 12/5/2024

Δεν είναι απλά ένα B-SUV. Το Ford Puma είναι το όραμα της μπλε οβάλ για το πώς πρέπει να δείχνει και να οδηγείται ένα αυτοκίνητο αυτής της τόσο δημοφιλούς κατηγορίας. Κι από ό,τι φαίνεται ο πιο ωραίος τρόπος να ακολουθείς το όραμά σου είναι να το πραγματοποιείς!

Το βλέπεις ακόμη και σταματημένο και δεν περνά απαρατήρητο. Από τη στιγμή που το συμπαγές SUV της Ford κύλησε τους τροχούς του έγινε αμέσως αντικείμενο πόθου με την δυναμική του εμφάνιση που θυμίζει περισσότερο ένα σπορ μοντέλο παρά ένα όχημα ελευθέρου χρόνου. Σε όποια απόχρωση και αν το δεις, όποια εξοπλιστική έκδοση κι αν προτιμήσεις έχει ένα έμφυτο χάρισμα να τραβάει το βλέμμα. Αλλά όχι μόνο αυτό. Είναι τόσο ποιοτικά φτιαγμένο και τόσο σοφά υλοποιημένο που νιώθεις ότι η σχεδίασή του δεν είναι ένα πυροτέχνημα αλλά μια form-follows-function προσέγγιση που όμοιά του δύσκολα συναντάς στην κατηγορία.

Κι αυτό φαίνεται και στο εσωτερικό με τον οδηγό να έχει μπροστά του ένα εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας, με ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό που σε βάζει στο νόημα. Ότι δηλαδή, εδώ έχουμε ένα SUV που μπορεί να προσφέρει κορυφαία οδηγική εμπειρία με όλα τα χειριστήρια έτοιμα να πυροδοτήσουν αυτό ακριβώς το αίσθημα. Το τιμόνι, ο επιλογέας, τα πεντάλ, τα χειριστήρια είναι όλα εντός του πεδίου δράσης του οδηγού.

Εννοείται ότι με την παρακαταθήκη της Ford το Puma εξοπλίζεται με τεχνολογίες που εμπνέουν αυτοπεποίθηση και σιγουριά (Adaptive Cruise Control, Speed Sign Recognition, Lane-Keeping System, Intelligent Speed Limiter, Local Hazard Information, Ευρυγώνια κάμερα, Blind Spot Information System (BLIS) με Cross Traffic Alert, Active Park Assist, Road Edge Detection, Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection, Post-Collision Braking, Evasive Steering Assist και Wrong Way Alert) αλλά και με την κορυφαία συνδεσιμότητα FordPass Connect (δυνατότητα απομακρυσμένων λειτουργιών του οχήματος).

Και εκεί που νομίζεις ότι τα έχει δει όλα, έρχεται το μικρό SUV να σε εκπλήξει με την καινοτόμα πρακτικότητα του που ακούει στο όνομα Megabox. Είναι ο κορυφαίος χώρος αποσκευών στην κατηγορία του (456L, μπορεί να αποθηκεύει αντικείμενα ύψους έως 115 cm και είναι απορίας άξιον πώς οι σχεδιαστές του βρήκαν το χώρο να δημιουργήσουν αυτό το επίπεδο πρακτικότητας).

Και αν νομίζετε ότι το Puma είναι απλά ένα εμφανίσιμο και πρακτικό B-SUV, δεν έχετε δει τίποτα. Βλέπετε, η δυναμική εμπειρία οδήγησης είναι η καλύτερη στην κατηγορία, συνυφασμένη άλλωστε με την παράδοση που έχει δημιουργήσει εδώ και χρόνια η Ford. Με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 Ecoboost Hybrid για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μειωμένο λειτουργικό κόστος (καθώς υπάρχουν εκδόσεις με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) και σε εκδόσεις 125 PS (με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ή 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη Powershift), 155 PS και 170 PS (αμφότερα αποκλειστικά με το 7τάχυτο Powershift) ένα πράγμα είναι βέβαιο: έχει κορυφαία οδηγική αίσθηση, επάρκεια ισχύος αντίστοιχη με αυτήν κινητήρων πολύ μεγαλύτερου κυβισμού και προσφέρει τον πιο διασκεδαστικό χαρακτήρα που μπορεί κανείς να βρει σε ένα B-SUV. Στρίβει όμορφα, γεμίζει στροφές ο κινητήρας με εξαιρετική γραμμικότητα και πατά σε κάθε είδους διαδρομή με τρομερό τσαγανό.

Το εξίσου ωραίο όμως είναι ότι τούτο το άνετο, πρακτικό και ευρύχωρο crossover μπορεί να αποκτηθεί πανεύκολα, με το νέο πρόγραμμα Ford Easy με 0,99% επιτόκιο (πλέον εισφοράς) και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect.(οκτώ χρόνια!). Αν το έχετε δει και σας άρεσε ένα test drive θα σας πείσει. Απλά, βιαστείτε γιατί όλα τα ωραία -συνήθως- τελειώνουν γρήγορα όπως και ο περιορισμένος αριθμός ετοιμοπαράδοτων Puma.

Μάθετε περισσότερα πατώντας ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ford Focus: Legend... reborn - Αποκτήστε το εύκολα με το νέο πρόγραμμα Ford Easy

Η Ford εξετάζει την πώληση θερμικών μοντέλων και μετά το 2030

Ford: Όχι μόνο SUV - Έρχονται στην Ευρώπη μικρά και εμβληματικά μοντέλα