Το νέο Polo είναι σχεδόν έτοιμο να φτάσει στη γραμμή παραγωγής. Η Volkswagen ανακοίνωσε τις περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το ID. Polo, το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback το οποίο έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί τον Μάιο του 2026.
Έχει μήκος 4.053 mm, πλάτος 1.816 mm και ύψος 1.530 mm, με μεταξόνιο 2.600 mm. Αν και το μέγεθός του είναι περίπου συγκρίσιμο με το υπάρχον θερμικό Polo, το ηλεκτρικό ID. Polo προσφέρει περισσότερο αξιοποιήσιμο χώρο χάρη στις συμπαγείς μονάδες κίνησης της νέας πλατφόρμας MEB+.
Οι επιβάτες επωφελούνται από επιπλέον 19 mm εσωτερικού μήκους, ιδιαίτερα αισθητό στο πίσω μέρος. Το εσωτερικό πλάτος και ο χώρος για το κεφάλι έχουν επίσης αυξηθεί. Ο όγκος του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 24% σε σύγκριση με το κλασικό Polo - από 351 σε 435 L. Με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες, ο όγκος φόρτωσης αυξάνεται στα 1.243 L (σε σύγκριση με 1.125 L στο θερμικό Polo). Αυτός ο επιπλέον χώρος καθιστά το τετράθυρο, πενταθέσιο ID. Polo πιο ευέλικτο από οποιονδήποτε από τους προκατόχους του.
Στο ντεμπούτο του την άνοιξη του 2026, το ηλεκτρικό πόλο θα είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα ισχύος: Με 116 PS, 135 PS και 211 PS. Το ID. Polo GTI με 226 PS θα ακολουθήσει αργότερα μέσα στο έτος. Οι εκδόσεις των 116 PS και 135 PS θα διαθέτουν μπαταρία LFP καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 37 kWh, που θα υποστηρίζει φόρτιση DC έως και 90 kW. Αντίθετα, οι εκδόσεις των 211 PS και 226 PS θα εφοδιάζονται με μπαταρία νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) με τις νέες ενοποιημένες κυψέλες PowerCo, καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 52 kWh, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 450 km και φόρτιση έως και 130 kW DC.
Αξιοποιώντας την εξελιγμένη πλατφόρμα MEB+, το ID. Polo θα διαθέτει εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, που μειώνει την πολυπλοκότητα, τον αριθμό των εξαρτημάτων και το βάρος - παραμέτρους που επιτρέπουν στη Volkswagen να μειώσει το κόστος και την κατανάλωση. Οι βασικές μονάδες περιλαμβάνουν έναν πολύ αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα Volkswagen τελευταίας γενιάς, με το όνομα APP 290.
Επιπλέον, η νέα γενιά μπαταριών βρίσκεται ενσωματωμένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος: Η ενοποιημένη κυψέλη PowerCo χρησιμοποιεί τεχνολογία cell-to-pack. Αυτή εξαλείφει το ενδιάμεσο βήμα μέσω των περιβλημάτων των μονάδων και συνδυάζει τα στοιχεία απευθείας σε μια συστοιχία μπαταριών - μειώνοντας την τιμή, το χώρο εγκατάστασης και το βάρος, αυξάνοντας παράλληλα την ενεργειακή πυκνότητα κατά περίπου 10%. Το όφελος: μεγαλύτερη αυτονομία.
Συν τοις άλλοις, η νέα πλατφόρμα προικίζει το ID. Polo με πολλά συστήματα υποβοήθησης επόμενης γενιάς. Σε αυτά περιλαμβάνεται το σημαντικά βελτιωμένο Travel Assist, που επιτρέπει υποβοηθούμενη πλευρική και διαμήκη καθοδήγηση και υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας σε αυτοκινητόδρομους. Επιπλέον, το Travel Assist θα προσφέρει για πρώτη φορά στο ID. Polo αναγνώριση φωτεινού σηματοδότη και πινακίδας STOP.
Το ID. Polo είναι το πρώτο μοντέλο που διαθέτει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Pure Positive» από τον επικεφαλής σχεδιασμού, Andreas Mindt. Το αποτέλεσμα είναι ένα συμπαγές ηλεκτρικό μοντέλο που προσφέρει περισσότερο χώρο και ακριβή χαρακτηριστικά οδήγησης στο επίπεδο της επόμενης υψηλότερης κατηγορίας οχημάτων.
Ένας στόλος από πρωτότυπα που είναι σχεδόν έτοιμα να φτάσουν στη γραμμή παραγωγής καλύπτει τα τελευταία χιλιόμετρα δοκιμών σε πολλές περιοχές σε όλο τον κόσμο, με στόχο τη βελτίωση των χαρακτηριστικών οδήγησης και το «ραφινάρισμα» και των τελευταίων λεπτομερειών.
«Το ID. Polo σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας γενιάς Volkswagen: με νέα σχεδίαση, διαισθητική λειτουργία, κορυφαία ποιότητα και χαρακτηριστικά οδήγησης πρώτης κατηγορίας - και τέλος με ένα πραγματικό όνομα ξανά. Με τιμή εισαγωγικού επιπέδου που ξεκινά από 25.000 ευρώ, κάνουμε την ηλεκτρική κινητικότητα προσιτή σε πολλούς ανθρώπους στην Ευρώπη. Και αυτή είναι μόνο η αρχή: Το 2026, θα λανσάρουμε έξι νέα ηλεκτρικά μοντέλα - όλα 100% Volkswagen», τόνισε ο Thomas Schafer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen AG, Brand Group Core και Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας Volkswagen.
Η ανάπτυξη του ID. Polo είναι ένα συνεργατικό έργο εντός του Brand Group Core: Οι SEAT & CUPRA ηγήθηκαν του project, ενώ το μοντέλο σχεδιάστηκε στο Volkswagen Design Centre στο Wolfsburg. Βασικές τεχνολογίες - όπως λογισμικό, συστήματα υποβοήθησης, σύστημα κίνησης, πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης - προέρχονται από την πλατφόρμα MEB+ της Volkswagen. Το ID. Polo θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο των SEAT & CUPRA στο Martorell της Ισπανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
H Volkswagen εξελίσσει και θερμικούς κινητήρες για τα ID. Polo και ID. Cross
Volkswagen: Φέρνει τα Smart Deals και «ψαλιδίζει» τις τιμές στα SUV της γκάμας της
Νέα ευρωπαϊκή απόφαση «εκτοξεύει» εκ νέου τις τιμές των νέων αυτοκινήτων




ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_467619_type13129.jpg)
_77761_475512_type13129.jpg)



