Η περίπτωση του νέου Renault 5 E-Tech δείχνει πώς μια μάρκα μπορεί να αξιοποιήσει την κληρονομιά της χωρίς να στηρίζεται αποκλειστικά στη νοσταλγία. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η ηλεκτρική μετενσάρκωση του Renault 5, υπήρχε η πεποίθηση ότι το μοντέλο θα αγγίξει ένα ευρύ κοινό.
Η παραγωγή των 100.000 μονάδων σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο δεν αποτελεί μόνο έναν εντυπωσιακό αριθμό, αλλά και μια απόδειξη ότι το νέο R5 έχει ήδη καθιερωθεί σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία.
Ένα ηλεκτρικό που ξεπερνά τα σύνορα
Το μοντέλο που συμπλήρωσε το ορόσημο των 100.000 μονάδων ήταν μια έκδοση Techno με μπαταρία 52 kWh, που συμφωνα με την εταιρεία είναι η κορυφαία σε πωλήσεις έκδοση. Αυτή η διαμόρφωση έχει συμβάλει στη διατήρηση της πρώτης θέσης του R5 στο ηλεκτρικό B-segment στην Ευρώπη για το 2025, ενώ η παρουσία του επεκτείνεται πέρα από την ΕΕ, φτάνοντας σε αγορές όπως η Τουρκία, το Ισραήλ και το Μαρόκο.
Ταυτόχρονα, η διάκριση ως “Car of the Year 2025” ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την απήχησή του. Ωστόσο, στη Renault γνωρίζουν ότι κάθε τέτοια επιτυχία έχει χρονικό ορίζοντα και ήδη προετοιμάζουν τις απαραίτητες κινήσεις για να διατηρήσουν το μοντέλο στην κορυφή, καθώς πλησιάζει η ανακοίνωση του διαδόχου για τον τίτλο του 2026.
Η επόμενη μέρα: Νέες λειτουργίες και αναβαθμίσεις
Από το 2026, το R5 θα εξοπλίζεται με τη λειτουργία οδήγησης με ένα πεντάλ, μια επιλογή που μέχρι σήμερα έλειπε από την γκάμα του και αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την καθημερινή του χρηστικότητα, ειδικά στην πόλη. Παράλληλα, προστίθεται το σύστημα επιτήρησης προσοχής οδηγού, μέσω κάμερας τοποθετημένης στο αριστερό άκρο του παρμπρίζ, ενισχύοντας το επίπεδο ασφάλειας.
H Renault εμπλουτίζει επίσης τη συνδεσιμότητα του μοντέλου με 2 GB δεδομένων τον μήνα για τρία χρόνια, επιτρέποντας βασική κατανάλωση μουσικής ή βίντεο χωρίς επιπλέον κόστος. Επιπλέον, η γκάμα εξατομίκευσης θα μεγαλώσει με νέες διακοσμητικές επιλογές, όπως τα γραφικά “PoweR5” και “NumbeR5”, διαθέσιμα σε περισσότερες εκδόσεις εξοπλισμού.
Η καρδιά της παραγωγής στο Douai
Το εργοστάσιο της Renault στο Douai βρίσκεται σήμερα στον πυρήνα της ηλεκτρικής στρατηγικής του ομίλου. Έχει αναδιαμορφωθεί πλήρως ώστε να μπορεί να παράγει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα και φιλοξενεί σε κοινή γραμμή έξι διαφορετικά αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων το Alpine A290, το Nissan Micra και το Mitsubishi Eclipse Cross. Παρ’ όλα αυτά, ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής είναι το νέο R5, το οποίο βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής με ρυθμό 600 οχημάτων την ημέρα, σε τρεις βάρδιες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Μιλήσαμε με τους ανθρώπους της Renault: Πόσο πιθανή είναι η επιστροφή του Clio RS;
Toyota C-HR: Οι αναβαθμίσεις εν όψει 2026 - Νέος κινητήρας για την έκδοση GR SPORT (photos)
10 πράγματα που μάθαμε για το νέο Renault Clio από τους ειδικούς της φίρμας (photos)



_77761_469399_type13028.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_467619_type13129.jpg)
_77761_475512_type13129.jpg)



