Το Renault 5 Turbo επιστρέφει, ωστόσο προσαρμοζόμενο στις «ανάγκες» της εποχής μας, το θρυλικό hot hatch θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.
Η γαλλική φίρμα έδωσε τις πρώτες πληροφορίες για το 5 Turbo 3E, όπως είναι το όνομά του, πριν από περίπου ένα χρόνο. Ανυπόμονοι πελάτες από τη Νορβηγία εμφανίστηκαν διατεθειμένοι να πληρώσουν προκαταβολή πάνω από 100.000 ευρώ για να αποκτήσουν τη νέα έκδοση, η οποία είναι πισωκίνητη, με δύο ηλεκτροκινητήρες μέσα στους πίσω τροχούς και συνολική απόδοση 555 PS – αν και αρχικά είχε γίνει γνωστό ότι θα αποδίδει 540 PS.
Οι παραγγελίες άνοιξαν στην Ευρώπη τον περασμένο Απρίλιο, με την τιμή των 1.980 αντιγράφων που θα παραχθούν να ξεκινά από 160.000 ευρώ. Πριν από λίγες εβδομάδες δύο «αρκετά εξελιγμένα πρωτότυπα» έκαναν περάσματα στις ασφάλτινες διαδρομές Notre Dame de la Serra και Montegrosso του Ιστορικού Ράλι Κορσικής.
Οι ενδιαφερόμενοι στην Ευρώπη είναι πολλοί για την απόκτησή του και θα μπορέσουν να το διαμορφώσουν όπως θέλουν στις αρχές του 2026, ενώ στο πρώτο μισό του 2027 θα έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τη διαμόρφωση και να το παραγγείλουν, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται εντός του ίδιου έτους.
Ωστόσο, εκτός από το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, αρκετοί θα ήθελαν η αναβίωση του θρυλικού Renault 5 να εφοδιάζεται με θερμικό κινητήρα. Αν και δεν μπορεί να «εξασφαλίσει» κάτι τέτοιο, η ανεξάρτητη σχεδιάστρια του διαδικτύου, Iung Anissa, φρόντισε να παρουσιάσει στο λογαριασμό anissadothings στο Instagram τη δική της έμπνευση για το πώς θα έμοιαζε μια τέτοια έκδοση... και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.
«Το νέο Renault 5 είναι ένα από τα αυτοκίνητα που μου αρέσουν περισσότερο από άποψη σχεδίασης τα τελευταία χρόνια. Γιατί λοιπόν να μην εκμεταλλευτούμε τις γραμμές του για να δημιουργήσουμε ξανά το κλασικό Turbo; Και γιατί όχι μια βενζινοκίνητη έκδοση; Και ξέρετε κάτι, για να προσθέσουμε την τελική πινελιά, γιατί να μην δημιουργήσουμε ένα spec εμπνευσμένο από το κλασικό R5 που είδαμε στην αρχή του Dragon Ball; Ορίστε λοιπόν: λευκές, μαύρες και κόκκινες πινελιές για το εξωτερικό, πορτοκαλί στο εσωτερικό και ένα σετ fifteen52 για να προσθέσουμε αυτή την ρετρομοντέρνα πινελιά», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει καμία σκέψη από τη Renault για θερμική έκδοση του νέου 5 Turbo 3E.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμάζουμε το νέο ακαταμάχητο Renault 5 E-Tech Electric 150 PS (+video test)
LIVE PHOTOS: Το Renault 5 E-Tech μπήκε στις εκθέσεις (τιμές-εκδόσεις)
Αbarth: Βάζει στην άκρη τους φορτιστές και επιστρέφει στα θερμικά hot hatch




ΔΗΜΟΦΙΛΗ