Η παρουσίαση του ηλεκτρικού Peugeot E-208 GTi τον περασμένο Ιούνιο σηματοδότησε την επιστροφή των θρυλικών «καυτών» εκδόσεων στην γκάμα της γαλλικής φίρμας. Και δεν πρόκειται να είναι η μόνη.
Μιλώντας στο Autocar, ο CEO της Peugeot, Alain Favey, ξεκαθάρισε ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα μοντέλα επιδόσεων, δημιουργώντας μια «οικογένεια». «Δε θα παρουσιάζαμε το E-208 GTi αν δεν πιστεύαμε ότι θέλουμε να διατηρηθεί το σήμα GTi στο μέλλον. Άρα, σίγουρα θα διασφαλίσουμε ότι υπάρχει μέλλον για τα GTi και αυτό συνεπάγεται ότι θα υπάρχουν και άλλα μοντέλα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο επικεφαλής των Γάλλων «ενίσχυσε» ακόμα περισσότερο τη συγκεκριμένη τοποθέτηση, επισημαίνοντας ότι οι εκδόσεις GTi αποτελούν σημαντικό μέρος της κληρονομιάς της φίρμας. «Με αυτό τον τρόπο λέμε ξεκάθαρα ότι η Peugeot είναι συνώνυμη με εξαιρετική οδηγική αίσθηση. Είναι μέρος της ταυτότητάς μας».
Αν και δεν κατονόμασε τα GTi μοντέλα που θα ακολουθήσουν, διαβεβαίωσε ότι «το σημαντικό είναι να διασφαλίσουμε πως οπουδήποτε υπάρχει το σήμα GTi, θα προσφέρεται μια μοναδική εμπειρία, η οποία θα είναι κορυφαία στην κατηγορία της. Γι’ αυτό το λόγο ίσως χρειαστούν μερικοί μήνες ακόμα για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο».
Οι Βρετανοί εκτιμούν ότι το πιθανότερο είναι πως το επόμενο GTi της Peugeot θα βρεθεί στην γκάμα της νέας γενιάς του 308, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί το 2028. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι κάτω από το καπό του επόμενου μοντέλου επιδόσεων δε θα βρίσκεται θερμικός κινητήρας, αλλά ηλεκτρικός. Αυτό οφείλεται στην αυστηρή νομοθεσία που υπάρχει στην Γαλλία για τις εκπομπές ρύπων.
«Η Γαλλία είναι μια μεγάλη αγορά για εμάς και δυστυχώς οι κανόνες είναι τέτοιοι που υπάρχουν εξαιρετικά βαριές κυρώσεις για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, έως και 70.000 ευρώ, οπότε θα ήταν απλώς αδύνατο να αγοράσει κανείς ένα θερμικό μοντέλο.
Έτσι, θα είχαμε ένα ωραίο αυτοκίνητο που θα αγαπούσαν όλοι, αλλά θα ήταν απλώς αδύνατο να το αποκτήσουν, με αποτέλεσμα να είναι απαγορευτική η κατασκευή του. Και αν δεν έχουμε τη γαλλική αγορά, είναι δύσκολο για εμάς να δικαιολογήσουμε την ανάπτυξη ενός τέτοιου αυτοκινήτου».
Ο Favey μίλησε για το τι πρέπει να περιμένει ο κόσμος από το E-208 GTi, το οποίο αν και παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο, θα μπορεί να παραγγελθεί τον ερχόμενο Ιούνιο, με τις παραδόσεις να ξεκινούν στο τέλος του 2026.
Έτσι, από την παρουσίασή του μέχρι τη στιγμή που θα φτάσει στα χέρια των πελατών θα έχουν μεσολαβήσει περίπου 18 μήνες. Ωστόσο, για τον CEO της Peugeot αυτό δεν αποτελεί μειονέκτημα, αλλά πλεονέκτημα: «Αυτός είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να είναι έτοιμο το μοντέλο. Θέλουμε να φτιάξουμε ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο, να είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, ένα αξιόπιστο hot hatch και αυτός είναι ο χρόνος που απαιτείται».
Μάλιστα, εξέφρασε την πίστη του ότι το δημιούργημα της Peugeot θα είναι «σίγουρα καλύτερο» από την ανταγωνιστική Alpine A290. «Τουλάχιστον αυτό ελπίζουμε. Σαφώς ένα από τα σημεία αναφοράς μας είναι να φτιάξουμε ένα καλύτερο, συγκριτικά, αυτοκίνητο από της Alpine και πιστεύουμε ότι θα τα καταφέρουμε».
Πηγή: Autocar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Peugeot 208 Racing TC6: Από τους δρόμους στις πίστες
Έτσι θα μοιάζει το ανανεωμένο Peugeot 408 - «Αντιγράφει» το νέο 308 (photos)
Cupra Raval: Με τιμή κάτω των 26.000€ και ισχύ έως 226 PS - Όλες οι λεπτομέρειες (photos)




ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_467619_type13129.jpg)
_77761_475512_type13129.jpg)



