Η Cupra παρουσίασε για πρώτη φορά το Raval κατά τη διάρκεια της IAA Mobility του Μονάχου τον περασμένο Σεπτέμβριο, δίνοντάς μας τις πρώτες εικόνες του καμουφλαρισμένου μοντέλου, όπως και ορισμένα στοιχεία για το πώς θα διμορφωθεί η γκάμα του. Τώρα, η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία δίνει στο φως ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο της EV πόλης της.
Το καμουφλάζ δεν έχει αφαιρεθεί, όμως το Raval «πάτησε» στον δρόμο για πρώτη φορά. Θυμίζουμε ότι το μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB+ του Ομίλου Volkswagen και όλες του οι εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες.
Σύμφωνα με την Cupra, θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις κατά το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά. Στη βάση τοποθετείται η έκδοση Dynamic των 210 PS, η οποία θα καταφτάσει με 450 km αυτονομίας και θα αποτελεί την «είσοδο των πελατών της Cupra στο πνεύμα της εταιρείας», όπως σημειώνει.
Στο αμέσως επόμενο «σκαλοπάτι», βρίσκουμε την έκδοση Dynamic Plus, η οποία έχει ίδια ισχύ και αυτονομία με τη βασική, όμως διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό, περιλαμωάνοντας προηγμένα συστήματα ADAS, έξυπνες λειτουργίες παρκαρίσματος, προβολείς LED, bucket καθισματα και ένα ηχοσύστημα με 12 ηχεία, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Sennheiser Mobility.
Όσο για την κορυφή της γκάμας, εκεί τοποθετείεται η έκδοση VZ Extreme, η οποία, όπως ήδη γνωρίζαμε από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου, θα αποδίδει 226 PS και 290 Nm ροπής θα αποτελεί την πιο «καυτή» εκδοχή του compact EV, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 175 km/h. Δέχεται, επίσης, πρόσθετα αεροδυναμικά, μέγιστες επιδόσεις και προηγμένες τεχνολογίες, συνδυάζοντας, ταυτόχρονα, βιώσιμα υλικά. Η αυτονομία θα ανέρχεται στα 400 km.
Η κορυφαία έκδοση φέρει σπορ σασί, με την απόσταση του πατώματος από το έδαφος να μειώνεται κατά 15 mm σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, αλλά και το πλάτος να αυξάνεται κατά 10 mm, κάνοντας το Raval να μοιάζει ακόμη πιο αγριεμένο. Εκτός αυτού, επωφελείται από σπορ ανάρτηση και πιο ακριβές σύστημα διεύθυνσης, το οποίο βελτιώνει τη στιβαρότητα του οχήματος. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ζάντες 19 ιντσών, ελαστικά 235 mm και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το μήκος της του «ακραίου» Raval VZ Extreme ανέρχεται στα 4.046 mm, το πλάτος στα 1.784 mm και το ύψος στα 1.518 mm, ενώ το μεταξόνιο στα 2.600 mm.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η τιμή του νέου Cupra Raval θα διατηρηθεί κάτω από τα 26.000€ για τη βασική έκδοση, όταν ξεκινήσει την εμπορική του πορεία εντός του 2026, όπου τοποθετείται και η επίσημη παρουσίαση του μη καμουφλαρισμένου μοντέλου παραγωγής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Test Drive: CUPRA Formentor VZ e-Hybrid 272PS. Στιλ και επιδόσεις για το εκρηκτικό SUV
CUPRA: Η πιο γρήγορη άνοδος στην ιστορία του Group VW, έσπασε το φράγμα του 1.000.000 οχημάτων
Το πεντακύλινδρο Cupra Formentor επιστρέφει με 390 PS και «άγριες διαθέσεις»




ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_467619_type13129.jpg)
_77761_475512_type13129.jpg)



