Leapmotor B05: Λανσαρίστηκε στην Κίνα και ετοιμάζεται για το ευρωπαϊκό ντεμπούτο (τιμές)


Μετά την αποκάλυψη στην IAA Mobility του Μονάχου, το Leapmotor B05 είναι διαθέσιμο στην κινεζική αγορά, με άκρως ανταγωνιστική τιμή, ενόψει και του λανσαρίσματος στην Ευρώπη.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: STELLANTIS
  • 30/11/2025

Στην IAA Mobility 2025 του Μονάχουόπου το Car and Driver έδωσε το «παρών», η Leapmotor παρουσίασε το ολοκαίνουργιο B05, ένα σπορ hatchback του C-segment.

Λίγους μήνες μετά, το αυτοκίνητο μπήκε στις αντιπροσωπείες, καθώς έκανε ντεμπούτο στην κινεζική αγορά με την ονομασία Lafa 5, όπου Lafa σημαίνει Lifestyle (στάση ζωής), Attitude (συμπεριφορά), Freedom (ελευθερία) και Art (τέχνη).

Η εισαγωγική έκδοση του νέου μοντέλου πωλείται έναντι 97.800 γουάν, ή αλλιώς 11.900 ευρώ, καθιστώντας το άκρως ανταγωνιστικό ακόμα και στην κορεσμένη αγορά της Κίνας.

Αναλυτικά οι εκδόσεις:

ΈκδοσηΤιμή σε γουάνΤιμή σε ευρώΣημειώσεις
515 Plus¥97.800€11.900Εισαγωγική έκδοση, 179 PS, 515 km αυτονομίας 
515 Pro¥105.800€12.891Μεσαία έκδοση, 217 PS motor, 515 km αυτονομίας
515 Max¥115.800€14.099217 PS motor, 515 km αυτονομίας
605 Pro¥111.800€13.624217 PS motor, 605 km αυτονομίας
605 Max¥121.800€14.832Κορυφαία έκδοση, 217 PS motor, 605 km αυτονομίας, LiDAR

Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4,43 m, πλάτος 1,88, 1,52 m ύψος και μεταξόνιο 2,74 m, ενώ βασίζεται μηχανικά πάνω στο B10, το C-SUV του Κινέζου κατασκευαστή, το οποίο και λαναρίστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά τον περασμένο Ιούλιο.

Το εσωτερικό περιλαμβάνει ένα ψηφιακό ταμπλό 8,8 ιντσών και μια κεντρική οθόνη αφής 14,6 ιντσών 2,5K με λειτουργικό σύστημα Leapmotor OS 4.0 Plus σε επεξεργαστή Snapdragon. Ανάλογα με την επιλεγμένη έκδοση, τα χαρακτηριστικά μπορεί να περιλαμβάνουν ψυχόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, πανοραμική οροφή, φωτισμό περιβάλλοντος 256 χρωμάτων, ασύρματη φόρτιση στην κεντρική κονσόλα «magic expansion island» και ταπετσαρία που επενδύεται από ύφασμα ή δέρμα Nappa ή faux-suede. 

Έρχεται σε πέντε εκδόσεις, με δύο επιλογές κινητήρα και μπαταρίας, απόδοσης 179 PS και αυτονομίας 515 km, και 217 PS και 605 km αυτονομίας, αντίστοιχα.

Στην Ευρώπη αναμένεται μέσα στο 2026, και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσουν οι Κινέζοι στο λανσάρισμα του μοντέλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Leapmotor: «Εκτοξεύει» την αυτονομία του B10 στα 1.000 km με έκδοση REEV - Όσα γνωρίζουμε

Πόσο πιθανό είναι να δούμε το Leapmotor B10 να λανσάρεται με το σήμα της Opel;

Το Leapmotor C10 γίνεται τετρακίνητο και «εκτοξεύεται» στους 585 PS (photos)