Dacia: Ετοιμάζει το δικό της... Renault Twingo και ρίχνει την τιμή στα «τάρταρα»


Η Dacia ετοιμάζει το δικό της Twingo, και μάλιστα θα το προσφέρει σε ακόμα χαμηλότερη τιμή. Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: RENAULT DESIGN DPPI
  • 23/11/2025

Στις αρχές Νοεμβρίου, η Renault αποκάλυψε το ηλεκτρικό Twingo, την αναβίωση του φημισμένου μικρού αυτοκινήτου πόλης, που ήρθε να γίνει ο νέος εκπρόσωπος της εταιρείας στο A-segment.

Πριν από μερικές μέρες μάθαμε και τις πρώτες τιμές του νέου EV στην αγορά της Ιταλίας, όπου και αποδείχθηκε ότι η Renault τήρησε την «υπόσχεσή» της και κράτησε το κόστος κάτω από τα 20.000 ευρώ.

Τώρα η Dacia ετοιμάζει τη δική της εκδοχή του νέου Twingo, το οποίο βρίσκεται ήδη σε φάση εξέλιξης, με τη ρουμάνικη εταιρεία να θέλει να έχει ολοκληρ΄ψσει όλη τη διαδικασία εξέλιξης, δοκιμών και παραγωγής μέσα σε 100 εβδομάδες, χάρη στη μείωση του χρόνου που απαιτείται για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την βιομηχανοποίηση.

Το συγκεκριμένο πλάνο είχε αποκαλύψει ο τότε CEO του Renault Group, Luca de Meo, στο οποίο φυσικά ανήκει η Dacia και είναι φυσικό να δανειστεί στοιχεία από τα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Πλέον έχουμε περισσότερες πληροφορίες στη διάθεσή μας. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ισπανικής έκδοσης του Car and Driver, το νέο αυτοκίνητο πόλης της Dacia που βασίζεται σε αυτό το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα του 2026, με τιμή περί τα 18.000 ευρώ.

Έχει γίνει γνωστό επίσης ότι το νέο μοντέλο είναι κατασκευασμένο πάνω στη νέα πλατφόρμα AmpR Small EV της Renault —την ίδια που χρησιμοποιείται στα νέα Renault 5 και Renault 4, καθώς και στο προαναφερθέν Twingo

Σχεδιαστικά δεν θα κρύψει την έμπνευσή του από τη Renault, χωρίς όμως να εγκαταλείψει τα στοιχεία που το διαφοροποιούν από τη Dacia. Θα έχει μήκος κοντά στα 3.750 mm, πλάτος 1.720 mm και ύψος 1.490 mm, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.490 mm, ενώ όπως και το Twingo θα είναι 4θέσιο.

Σε τεχνικό επίπεδο, θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη. Αυτό σημαίνει πως θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 82 PS και 175 Nm ροπής και συνοδεύεται από μια μπαταρία LFP ενεργειακής χωρητικότητας 27,5 kWh, ο οποίος προσφέρει στο EV έως 263 km αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αποκλειστικό: Patrice Levy-Bencheton - Αντιπρόεδρος Dacia: «Το marketing έχει κάνει τις εταιρίες να ξεχάσουν τους πελάτες τους»

Dacia Bigster: Στην Ελλάδα η νέα mild hybrid έκδοση διπλού καυσίμου G-140 (τιμές)

Dacia Sandero, Jogger και Logan: Ανανέωση για τους πρωταθλητές πωλήσεων της φίρμας