Πόσες φορές έχετε δει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας; Σχεδόν ποτέ. Συνήθως, τα concept cars μένουν για πάντα κλεισμένα σε εκθεσιακές αίθουσες ή μουσεία, ως ωραίες ιδέες που δεν θα γνωρίσουν ποτέ την άσφαλτο.
Όμως το Audi Concept C έρχεται να αλλάξει τους κανόνες. Η γερμανική εταιρεία προχώρησε σε πλήρη πιστοποίηση για χρήση στο δρόμο, εξοπλίζοντας το εντυπωσιακό coupe με όλα όσα απαιτούνται για να πάρει πινακίδες: φλας, υαλοκαθαριστήρες και κόρνα. Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά για ένα concept αυτό είναι πραγματικά επαναστατικό.
Περισσότερο αυτοκίνητο, λιγότερο «όνειρο»
Ενώ τα περισσότερα πρωτότυπα δεν μπορούν καν να κινηθούν, το Concept C όχι μόνο κινείται, αλλά φτάνει τα 145 km/h χάρη σε έναν οπίσθια τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα. Για ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε αρχικά ως στατικό εκθεσιακό κομμάτι στην έκθεση IAA Mobility, η επίδοση αυτή εντυπωσιάζει. Η έκδοση παραγωγής, που αναμένεται το 2027, θα είναι σημαντικά πιο γρήγορη και ισχυρή. Παρ’ όλα αυτά, ήδη το concept αποδεικνύει πως η Audi δεν παρουσίασε απλώς ένα ακόμα «πρωτότυπο του μέλλοντος», αλλά ένα λειτουργικό προοίμιο ενός πραγματικού αυτοκινήτου.
Κοινή πλατφόρμα με την Porsche
Ο εκπρόσωπος τεχνικής ανάπτυξης της Audi, Daniel Schuster, αποκάλυψε πως το μοντέλο βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική που θα μοιράζεται εντός του Ομίλου VW. Αυτό αφήνει να εννοηθεί πως το Concept C σχετίζεται άμεσα με τις ηλεκτρικές Boxster και Cayman της Porsche, τα οποία επίσης αναμένονται μέσα στα επόμενα χρόνια. Η Audi, φυσικά, δεν μένει στο βασικό setup. Ήδη εξελίσσει μια τετρακίνητη, εκδοση με δύο κινητήρες, η οποία θα φέρει το όνομα Quattro και θα ανεβάσει σημαντικά την απόδοση.
Ηλεκτρικό, αλλά με ψυχή R8
Με βάρος 1.690 kg, σχεδόν ίδιο με του R8 V10 Spyder, το Concept C διαθέτει την μπαταρία πίσω από τον οδηγό, αναπαριστώντας μια διάταξη τύπου 'mid-engine', μια σπάνια επιλογή για ηλεκτρικό coupe. Η ανάρτηση είναι εντελώς νέα, σχεδιασμένη αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο, χωρίς δανεισμό από κανένα άλλο μοντέλο του ομίλου και όλα δείχνουν ότι η Audi δεν αντιμετωπίζει το Concept C ως αντικαταστάτη κάποιου υπάρχοντος μοντέλου, αλλά ως νέο κεφάλαιο στη σπορ ιστορία της.
Από το σαλόνι παραγωγής στον δρόμο
Ο Massimo Frascella, Chief Creative Officer της Audi, επιβεβαίωσε πως το 87% της σχεδίασης του Concept C θα φτάσει απαράλλακτο στην παραγωγή. Η αισθητική του συνδυάζει τις καμπύλες ενός roadster με τη δυναμική ενός supercar, ενώ για πρώτη φορά σε Audi, το αυτοκίνητο θα διαθέτει αποκλειστικά με ηλεκτρικά αναδιπλούμενη hardtop οροφή.
Μια νέα εποχή χωρίς βενζίνη
Σε αντίθεση με τις Porsche 718 που θα διατηρήσουν θερμικές εκδόσεις, το νέο σπορ Audi θα προσφέρεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό όχημα. Μπορεί κάποιοι να το θεωρήσουν χαμένη ευκαιρία, όμως η εταιρεία δείχνει ξεκάθαρα τη στρατηγική της πορεία προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Ο CEO της Audi, Gernot Döllner, προβλέπει ετήσιες πωλήσεις χαμηλής πενταψήφιας κλίμακας, αλλά εκφράζει την πεποίθηση ότι το project θα είναι κερδοφόρο, κυρίως χάρη στη συνεργασία και κοινή ανάπτυξη με την Porsche.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi RS6 Avant: Πλησιάζει το «καυτό» PHEV με την ισχύ των 700 PS - Δείτε εικόνες από τις δοκιμές
Η Audi περνά σε νέα εποχή με το «επαναστατικό» A4 E-Tron
Audi: Έτσι θα μοιάζει το RS6 Avant e-tron - Όλα όσα γνωρίζουμε (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_473036_type13129.jpg)