Η Audi περνά σε μια νέα εποχή. Με τα TT και R8 να έχουν αποχαιρετήσει την γκάμα των Γερμανών, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει κάποιο σπορ μοντέλο στους καταλόγους της. Αυτό θα έρθει να αλλάξει το Concept C, το οποίο θα περάσει σχεδόν αυτούσιο στην παραγωγή το 2027, συμπληρώνοντας το κενό που άφησαν τα δύο αγαπημένα sports cars.
Σύμφωνα με την Audi, το μοντέλο παραγωγής δε θα διαφέρει ιδιαίτερα από το concept car, πέρα από ορισμένες αναπόφευτκες προσθήκες που θα γίνουν, όπως για παράδειγμα χειρολαβές θυρών και αισθητήρες για τα συστήματα ασφαλείας και οδηγικής υποβοήθησης.
Εκτός από τον προάγγελο της νέας σπορ κορωνίδας της Audi, το Concept C αποτελεί το πρώτο δείγμα της νέας σχεδιαστικής γλώσσας που θα εφαρμόσουν οι Γερμανοί στα επερχόμενα μοντέλα τους. Είναι το μανιφέστο του επικεφαλής σχεδιασμού, Massimo Frascella, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Ιούνιο του 2024. Η σχεδιαστική γλώσσα που χρησιμοποιεί το Concept C και θα υιοθετήσουν τα επόμενα δημιουργήματα της εταιρείας θα χαρακτηρίζεται από «δραστική απλότητα» και θα «μειώνει τα πάντα στα απολύτως απαραίτητα» τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό.
Το Concept C αντλεί έμπνευση από μερικά από τα πιο θρυλικά δημιουργήματα στην ιστορία της Audi. Ανάμεσα σε αυτά βρίσκεται, φυσικά, όχι μόνο το TT, αλλά και το R8,το Avus concept του 1991 και το Rosemeyer concept του 2000, όπως και ορισμένα αγωνιστικά της Auto Union. Η Audi έχει εστιάσει στον μινιμαλισμό και έτσι το coupe μεταμορφώνεται σε roadster, όντας εξοπλισμένο με μια ανασυρόμενη οροφή με δύο πάνελ. Αυτό επιτρέπει στο όχημα να διατηρήσει έναν μονολιθικό σχεδιασμό.
Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει πίσω παρμπρίζ, αλλά τη θέση του έχουν πάρει τρία οριζόντια ανοίγματα, ένα εκ ετων οποίων «φιλοξενεί» το τρίτο φως των φρένων. Παρά το γεγονός ότι είναι αμιγώς ηλεκτρικό, όπως επιβεβαιώνει η Audi, ζυγίζει μόλις 1.690 κιλά.
Περνώντας στο εσωτερικό, η διθέσια καμπίνα ακολουθεί τον ίδιο μινιμαλιστικό μονοπάτι του εξωτερικού, με την Audi να περιγράφει αυτήν την προσέγγιση ως «ντροπαλή τεχνολογία». Υπάρχει μια οθόνη αφής 10,4 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η οποία μπορεί να αναδιπλωθεί και να «κρυφτεί» μέσα σε αυτό. Αντ' αυτής, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να χρησιμοποιούν τους διακόπτες της κεντρικής κονσόλας, ώστε να χειρίζονται τις βασικές λειτουργίες του οχήματος.
Άγνωστο παραμένει το αν η Audi θα προσφέρει το Concept C αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, ή αν θα υπάρξει και θερμική έκδοση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο που θα προκύψει από το ολοκαίνουργιο concept των Γερμανών θα έρθουν στο φως όσο πλησιάζουμε προς την ημερομηνία παραγωγής του, δηλαδή το 2027.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με «καρδιά» από Audi το επόμενο VW Golf R - Ποιο μοντέλο υψηλών επιδόσεων θα «αντιγράψει»
Πιο αποκαλυπτικό από ποτέ: Αυτό είναι το νέο «καυτό» Audi SQ7 (photos)
Το μακροβιότερο μοντέλο της Audi περνά σε νέα γενιά - Πώς θα μοιάζει (photos)