Η Mercedes βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιαμόρφωσης της γκάμας, με την ίδια να αποφασίζει να αφαιρέσει κάποια μοντέλα από τους καταλόγους της, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για νέα, προκειμένου να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά. Θυμίζουμε ότι πριν μερικές εβδομάδες, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε μια «καταιγίδα» νέων προϊόντων με 30 νέα οχήματα να καταφτάνουν μέχρι το 2027.
Ένα από τα οχήματα που αναμένεται να αποχαιρετήσει την γκάμα των Γερμανών είναι η EQE στη sedan και στην SUV εκδοχή. Σύμφωνα με δημοσίευμα του βρετανικού Autocar, η «οικογένεια» της EQE θα αντικατασταθεί από τις C-Class EQ και GLC EQ. Αμφότερα τα μοντέλα θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα MB.EA-M, η οποία θα προσφέρει βελτιωμένες αναλογίες και αυξημένη πρακτικότητα. Η τεχνολογία του σασί επίσης θα βελτιωθεί, αγγίζοντας τα επίπεδα των μελών της «οικογένειας» της EQE.
Αυτή η εξέλιξη έρχεται παρά το γεγονός ότι όλα έδειχναν πως τόσο το sedan, όσο και το SUV θα ανανεωθούν στα μέσα του κύκλου ζωής τους, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικά στην κατηγορία τους. Μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις που θα πραγματοποιηθούν, περνώντας από την EQE στην GLC/C-Class είναι η αλλαγή από τεχνολογία 400V σε 800V, όπως και τη χρήση νέων ηλεκτροκινητήρων eATS2, οι οποίοι θα προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση και επιδόσεις.
Η νέα C-Class EQ αναμένεται να κάνει πρεμιέρα εντός του 2026 και θα τελέσει ως έμμεσος αντικαταστάτης της EQE sedan, ενώ, αντίστοιχα, η GLC EQ θα παρουσιαστεί επίσημα κατά τη διάρκεια της IAA Mobility του Μονάχου, η οποία θα ανοίξει τις πύλες της στο κοινό στις 8 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, πριν μερικές εβδομάδες η Mercedes έδωσε στο φως της δημοσιότητας την πρώτη επίσημη εικόνα του νέου μοντέλου παραγωγής.
Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική γενιά του SUV θα βασιστεί στην πλατφόρμα MB.EA της φίρμας, αξιοποιώντας την αρχιτεκτονική 800V και υποστηρίζοντας, έτσι, φόρτιση DC με ταχύτητα άνω των 320 kW. Ρεπορτάζ αναφέρουν ότι η κορυφαία έκδοση AMG θα καταφτάσει ενδεχομένως με ισχύ άνω που θα αγγίζει έως και τους 580 PS. Όσο για το εσωτερικό, θα τοποθετηθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή της οθόνης MBUX Hyperscreen, «κάνοντας την καμπίνα της GLC πιο πολυτελή από ποτέ» και προσφέροντας την αίσθηση ενός φιλόξενου χώρου, που θυμίζει το σαλόνι ενός σπιτιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει επίσημα ότι η παραγωγή της EQE θα τερματιστεί το 2026, με εκπρόωσπο της εταιρείας να αρνείται να σχολιάσει επί του θέματος, όπως αναφέρει το Autocar. Το ίδιο άτομο, ωστόσο, ανέφερε ότι οι διάδοχοι των EQE sedan και SUV βρίσκονται καθ' οδόν, επιβεβαιώνοντας ότι θα βασίζονται στην πλατφόρμα MB.EA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mercedes: Πάτησε στο Nurburgring το ηλεκτρικό SUV των 1.300 PS με τη σφραγίδα της AMG (photos)
Η Mercedes εξετάζει τη χρησιμοποίηση κινητήρων BMW για θερμικά μοντέλα της
Η Mercedes C-Class Estate «φρεσκάρεται» και δημιουργεί... ερωτηματικά (photos)