Nissan: Με αυτό το μοντέλο οι Ιάπωνες θέλουν να προσελκύσουν τις γυναίκες οδηγούς


Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η Nissan θέλει να κερδίσει το γυναικείο κοινό και να διαφοροποιηθεί από την «αδερφή» Renault.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: NISSAN/SEBASTIEN MAUROY
  • 17/8/2025

Τον περασμένο Μάιο, η Nissan παρουσίασε την έκτη γενιά του Micra σε μία διαδικτυακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχε το Car and Driver. Εκεί, οι Ιάπωνες στάθηκαν στους τρεις βασικούς πυλώνες για την κατασκευή του νέου της EV:  τον παιχνιδιάρικο σχεδιασμό, την ομαλή, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση και τη «διαισθητική» τεχνολογία.

Μέσα στις προτεραιότητες της εταιρείας ήταν να διαφοροποιηθεί από το αδερφό μοντέλο της συμμαχίας, το Renault 5, με στόχο να κερδίσει τις συνειδήσεις του γυναικείου αγοραστικού κοινού.

Η αυτοκινητοβιομηχανία συνολικά έχει δώσει ολοένα και περισσότερη βάση σε αυτό το δημογραφικό, ιδίως από τη στιγμή που κάθε χρόνο οι γυναίκες δημοσιογράφοι αυτοκινήτου ψηφίζουν το δικό τους παγκόσμιο αυτοκίνητο της χρονιάς (Women’s World Car of the Year - WWCOTY).

Ο Alexandre Armada, επικεφαλής προϊοντικής στρατηγικής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Nissan, δήλωσε στο Automotive News: «Το Micra είναι πιο εκλεπτυσμένο μοντέλο και θα προσελκύσει γυναίκες οδηγούς, ενώ το Renault 5 είναι πιο σπορ, πιο ανδροπρεπές».

Σε αυτό το πλαίσιο, η ομάδα που σχεδίασε το Micra στο London Studio της εταιρείας πήρε ορισμένες αποφάσεις για να κάνει το δικό της δημιούργημα να ξεχωρίζει από το Renault 5, σε καίριους τομείς.

Πού διαφέρει το Micra από το Renault 5

Στο εμπρός μέρος φέρει μεγάλους, κυκλικούς LED προβολείς του, οι οποίοι αποτελούν το βασικό οπτικό στοιχείο του μοντέλου. Σε σύγκριση, το Renault 5 διαθέτει τραπεζοειδή φώτα μπροστά και κάθετα πίσω, δημιουργώντας μια πιο παραδοσιακή εικόνα.

Επιπλέον, η Nissan επέλεξε να επανασχεδιάσει όλα τα εξωτερικά πάνελ, διαφοροποιώντας το χωρίς να αλλάξει τα βασικά σημεία του αδελφού μοντέλου. Παράλληλα, τα πιο έντονα φτερά στους τροχούς του Micra ενισχύουν την αίσθηση στιβαρότητας, κάτι που δεν τονίζεται το ίδιο στο Renault 5.

Στο εσωτερικό, το τιμόνι διαθέτει μοναδικό κεντρικό τμήμα αποκλειστικά για το Micra, ενώ τεχνολογικά διαφέρει στο γεγονός ότι εξοπλίζεται με σύστημα οδήγησης ενός πεντάλ.

Παρά τις διαφορές τους, βέβαια, Micra και Renault 5 θα κατασκευάζονται μαζί στο εργοστάσιο της Ampere στο Ντουέ της Γαλλίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Nissan Leaf επέστρεψε και… δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν (photos-video)

Έτσι θα μοιάζει το νέο crossover της Mitsubishi - Σε ποιο μοντέλο θα βασίζεται (photos)

Το νέο Renault Clio «συνελήφθη» στον δρόμο πριν την επίσημη παρουσίαση (video)