BYD: Αλλάζει το παιχνίδι και στα hypercars - Φέρνει ηλεκτρικό «θηρίο» με 3.000 PS!


Οι Κινέζοι υπόσχονται εκρηκτικές επιδόσεις με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 350 km/h και το 0-100 km/h να έρχεται σε μόλις 2,36 sec.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ: BYD
  • 11/8/2025

Μετά την εντυπωσιακή επίδοση του Xiaomi SU7 Ultraπου εκθρόνισε το Rimac Neveraαπό την κορυφή των ηλεκτρικών στο Nurburgring, η Yangwang, θυγατρική της BYD, μπαίνει ξανά στο παιχνίδι.

Ο στόχος; Να υπερβεί όχι μόνο τον ανταγωνισμό, αλλά και τον εαυτό της. Η προηγούμενη χρονιά βρήκε το U9 να σημειώνει χρόνο 7:17.900 και να καταρρίπτει το κινεζικό ρεκόρ ταχύτητας με 391,94 km/h.

Με 3.019 PS σαν το δυνατότερο χαρτί του

Η νέα έκδοση, γνωστή ως Track Edition, αναμένει έγκριση απο το Κινεζικό Yπουργείο Tεχνολογίας και Mεταφορών, φέρνει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, που ο καθένας αποδίδει 744 PS. Το σύνολο των 3.019 PS και η τετρακίνηση υπόσχονται εκρηκτικές επιδόσεις, με τελική ταχύτητα άνω των 350 km/h και 0-100 km/h σε μόλις 2,36 sec.

Aισθητικά, η Track Edition έκδοση παραμένει πιστή στη βασική γραμμή του U9: carbon-fiber οροφή, μεγάλη σταθερή αεροτομή, τεράστιος διαχύτης με ρυθμιζόμενες λεπίδες και επιλογή για carbon splitter ή ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα. Οι ζάντες έχουν μειωθεί στις 20 ίντσες, με φαρδύτερα ελαστικά εμπρός για αυξημένη πρόσφυση, και έτσι και οι τέσσερις τροχοί είναι ντυμένοι πλέον με ελαστικά διαστάσεων 325/30 R20.

Τεχνολογία δια χειρός BYD

Το U9 βασίζεται στην πλατφόρμα e4 και το προηγμένο σύστημα ανάρτησης DiSus-X, ικανό για «χορευτικές» κινήσεις ή ακόμη και υπερπήδηση εμποδίων. Η μπαταρία των 80 kWh LFP υπόσχεται 450 km αυτονομία (CLTC) και φόρτιση 30-80% σε 10 λεπτά χάρη στην ισχύ των 500 kW.

Παρά την αγωνιστική του στόχευση, το αυτοκίνητο διατηρεί τις προδιαγραφές οχημάτων παραγωγής, κάτι που η Yangwang τονίζει ως διαφοροποίηση από όσους δημιουργούν αποκλειστικά πρωτότυπα για να σπάνε ρεκόρ.

Ο στόχος είναι σαφής: νέα ρεκόρ στο Nurburgring Nordschleife και στο ATP proving ground της Γερμανίας. Η ομάδα ανάπτυξης έχει ήδη συγκεντρώσει εκτενή δεδομένα από τις δοκιμές του 2024, τα οποία σε συνδυασμό με προσομοιώσεις αναμένεται να ξεκλειδώσουν όλη τη δυναμική του αυτοκινήτου.

Μέχρι τότε ας απολαύσουμε το προηγούμενο ρεκόρ του U9 στη πράσινη κόλαση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

H Xiaomi το τερματίζει - Το νέο SU7 Ultra έρχεται με 1.548 PS και 0-100 km/h σε 1,97 sec

Η νέα αποστολή της Porsche είναι να εκθρονίσει το Xiaomi SU7 Ultra με αυτό το «όπλο» (photos)

Ένα crash test προκάλεσε «εμφύλιο» στην Κίνα - Ηλεκτρικό SUV συγκρούεται με φορτηγό και βγαίνει αλώβητο (video)