Η Leapmotor παρουσίασε το ολοκαίνουργιο B10 πριν μερικούς μήνες και τώρα το μοντέλο κάνει το επίσημο εμπορικό του ντεμπούτο στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας ήδη «σπάσει» τα ταμεία στην Κίνα. Η Stellantis, στην οποία υπάγεται πλέον η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε την πρώτη τιμή του αμιγώς ηλεκτρικού SUV στη Γηραιά Ήπειρο.
Το νέο προϊόν της Leapmotor φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 218 PS και 240 Nm ροπής, επιτρέποντας στο B10 να κάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 8 sec, αγγίζοντας τελικά τα 170 km/h. Υπάρχουν δύο επιλογές μπαταρίας, χωρητικότητας 56,2 και 67,1 kWh, οι οποίες προσφέρουν 361 και 434 km αυτονομίας, αντίστοιχα.
Αμφότερες οι μπαταρίες υποστηρίζουν φόρτιση AC 11 kWh και DC έως 168 kW. Έτσι, το «γέμισμα» από το 30 στο 80% ολοκληρώνεται μέσα σε μόλις 20 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή.
Το Leapmotor B10 διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η έκδοση LIFE, η οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει πανοραμική γυάλινη οροφή, ζάντες κράματος αλουμινίου 18 ιντσών, κάμερα 360 μοιρών για τη στάθμευση, όπως και πλήρες πακέτο συστημάτων οδηγικής υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS).
Στον εξοπλισμό της κορυφαίας έκδοσης DESIGN βρίσκει κανείς επιφάνειες από οικολογικό δέρμα, κρυφό φωτισμό και θερμαινόμενα, αεριζόμενα και ηλεκτρικά χειριζόμενα εμπρός καθίσματα, μεταξύ άλλων.
Και στις δύο εκδόσεις, η καμπίνα διαθέτει μια οθόνη αφής 14,6 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, ενώ προσφέρεται συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Ως στάνταρ παρέχεται το σύστημα LEAP OS 4.0 Plus, το οποίο εξασφαλίζει μια εξατομικεύσιμη εμπειρία οδήγησης και επτρέπει στον οδηγό να εμβυθιστεί στο 3D κόκπιτ.
Η τιμή του C-SUV της Leapmotor ξεκινά από τα 29.900 ευρώ στην Ευρώπη, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει ότι οι παραγγελίες θα ανοίξουν σταδιακά ανά τις αγορές από τις 30 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμάζουμε το Leapmotor C10, το νέο πληθωρικό ηλεκτρικό SUV με τιμή-έκπληξη
Αποκάλυψη για το Leapmotor B01: Ένα fastback με 650 km αυτονομίας (photos)
Leapmotor T03: Δοκιμάζουμε το πιο φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς