Πριν από περίπου ένα μήνα, η Honda παρουσίασε την πρώτη φωτογραφία του concept Super EV, γνωστοποιώντας την πρόθεσή της να επιστρέψει στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης.
Το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, κερδίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού και πλέον αποκαλύφθηκε ως μοντέλο παραγωγής στην Ιαπωνία. Το N-ONE e, όπως είναι το όνομά του στη χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου, είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρικό kei car.
Οι Ιάπωνες έδωσαν στη δημοσιότητα ελάχιστα στοιχεία για τις προδιαγραφές του. Τόνισαν ότι διαθέτει τεχνολογία V2H (Vehicle to Home), με αποτέλεσμα να μπορεί να τροφοδοτήσει με ηλεκτρική ενέργεια ένα σπίτι αλλά και εξωτερικές ηλεκτρικές συσκευές.
Παράλληλα, ανέφεραν ότι η αυτονομία του φτάνει τα 270 km, ωστόσο σύμφωνα με το πρότυπο WLTC, χωρίς να δώσουν πληροφορίες για την ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας του ούτε για την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα.
Ωστόσο, από τη στιγμή που πρόκειται για kei car, με βάση όσα ισχύουν στην Ιαπωνία, η ισχύς δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 64 PS και το μήκος του τα 3.400 mm. Όσο για την μπαταρία, το πιο πιθανό είναι να προέρχεται από το ελαφρύ επαγγελματικό EV N-Van e, με ενεργειακή χωρητικότητα 29,6 kWh και δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC με 50 kW.
Σχεδιαστικά, συγκριτικά με το concept Super EV, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι τα φτερά είναι πιο «συμβατικά» και όχι τονισμένα, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μικρότερες εισαγωγές αέρα, τόσο στο κέντρο του όσο και στις δύο άκρες. Η συνολική του σχεδίαση παραμένει αρκετά τετραγωνισμένη, με κάθετες γραμμές, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας είναι στρογγυλεμένος για να ταιριάζει με τα φτερά, όπως αναφέρει η Honda.
Στο εσωτερικό, στη βασική έκδοση δεν υπάρχει κεντρική οθόνη για το σύστημα infotainment, ενώ συναντάμε αρκετά φυσικά κουμπιά. Το ταμπλώ έχει λεπτό πάχος και σχεδίαση που δεν τονίζει τις γωνίες και τις άκρες, δίνοντας μια αίσθηση ευρυχωρίας. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του λειτουργία One pedal και Auto Hold, ενώ το πίσω κάθισμα αναδιπλώνονται σε αναλογία 50:50.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Honda έχει χρησιμοποιήσει «ανακυκλωμένα υλικά προφυλακτήρων», όπως αναφέρει, κατασκευασμένα από παλιούς προφυλακτήρες άλλων μοντέλων της για την εμπρός μάσκα. Επιπλέον, στο εσωτερικό, η φυτική βιο-ρητίνη χρησιμοποιείται σε διάφορα σημεία του πίνακα οργάνων, ενώ ανακυκλωμένα υλικά όπως χρησιμοποιημένα μπουκάλια PET και ρούχα εργασίας που χρησιμοποιούν οι υπάλληλοι της φίρμας χρησιμοποιούνται για τη μοκέτα του πατώματος και τα μονωτικά στοιχεία του δαπέδου.
Οι προπαραγγελίες του Honda N-ONE e ξεκινούν στην Ιαπωνία την Παρασκευή 1 Αυγούστου, με το λανσάρισμά του να ακολουθεί το φθινόπωρο. Στην Ευρώπη, αναμένεται να παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο, στην έκθεση IAA Mobility του Μονάχου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Honda Civic Type R: Απ' την ωμή δύναμη του VTEC Turbo στα ηλεκτρόνια
H Honda γιορτάζει τα 30 χρόνια του CR-V με μια ξεχωριστή έκδοση (photos-video)
Special Drive: Δοκιμάζουμε τα Honda HR-V eHEV και Forza 750 (video)