Hyundai: Διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες του νέου IONIQ 2 (photos)


Η νέα προσθήκη στην γκάμα της Hyundai αναμένεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στο Inster και το Kona. Τι γνωρίζουμε για τις προδιαγραφές και την ημερομηνία παρουσίασης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: HYUNDAI MOTOR EUROPE
  • 23/7/2025

Πριν από λίγες εβδομάδες η Hyundai είχε προαναγγείλει την παρουσίαση ενός νέου ηλεκτρικού crossover, το οποίο θα τοποθετηθεί στην γκάμα των μοντέλων της ανάμεσα στο Inster και το KONA Electric.

Σύμφωνα με τις τότε δηλώσεις του CEO της Hyundai Motor Europe, Xavier Martinet, η παρουσίασή του θα λάβει χώρα «τους επόμενους μήνες». Πλέον, έχουμε τις πρώτες φωτογραφίες του, αλλά και περισσότερες πληροφορίες.

Πρόκειται για το IONIQ 2, το οποίο θα αποτελέσει την αντίστοιχη, δική της, εκδοχή του επερχόμενου Kia EV2, με το οποίο θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα E-GMP και πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά. Ένα βαριά καμουφλαρισμένο πρωτότυπο εντοπίστηκε σταθμευμένο σε ένα πάρκινγκ στη Νότια Κορέα, με αποτέλεσμα να έχουμε τις πρώτες φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν στο Instagram από το Shorts Car.

Η Hyundai αναμένεται να παρουσιάσει το μικρότερο «αδελφάκι» του IONIQ 5 στην έκθεση IAA Mobility του Μονάχου, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σε μορφή concept car, με την έκδοση παραγωγής να ακολουθεί το 2026, πιθανότατα μετά την αποκάλυψη του Kia EV2.

Το έντονο καμουφλάζ, με τα υφασμάτινα πάνελ που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα δοκιμών της Hyundai, δεν επιτρέπουν την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για τη σχεδίασή του. Τα παραμορφωτικά στοιχεία είναι εμφανή στις δύο άκρες του αμαξώματος, ωστόσο μπορούμε να βγάλουμε μια συνολική εικόνα για την crossover coupe σιλουέτα του και την υιοθέτηση των χαρακτηριστικών γραφικών των φωτιστικών σωμάτων από τα μοντέλα της σειράς IONIQ.

Με βάση τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές μέχρι τώρα, αλλά και τα διαθέσιμα συστήματα μετάδοσης κίνησης, το πιο πιθανό είναι να «μεταφερθούν» από το Kia EV3 μπαταρίες 58,3 kWh και 81,4 kWh, με εκτιμώμενη αυτονομία από 430 km έως 599 km, αλλά και ηλεκτροκινητήρα 204 PS.

Ωστόσο, δεν αποκλείεται να υπάρξουν παραλλαγές και τροποποιήσεις, καθώς σε άλλα δημοσιεύματα γίνεται λόγος για μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 55 kWh με προσφερόμενη αυτονομία 400 km. Πάντως, σε αυτό που «συμφωνούν» όλα τα ρεπορτάζ είναι ότι η Hyundai στοχεύει σε αρχική τιμή στα όρια των 30.000 €.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Hyundai IONIQ 6 γίνεται... N και βάζει «φωτιά» στην άσφαλτο (photos-video)

Η Hyundai προετοιμάζει τους petrolheads: «Το τμήμα N δεν είναι μόνο ηλεκτρικό»

Ozzy Osbourne: Όταν ο «Πρίγκιπας του Σκότους» έκανε σμπαράλια μια ολοκαίνουργια Ferrari 458 Italia (video)