Το νέο SUV της Xiaomi κάνει το Tesla Model Y να… ιδρώνει! (photos)


Το Xiaomi YU7 χαρακτηρίζεται από πρωτοποριακή τεχνολογία, μεγάλα επίπεδα πολυτέλειας και άνεσης και υψηλές επιδόσεις.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: XIAOMI
  • 27/6/2025

Σχεδόν ένα μήνα μετά την παρουσίασή του στην αγορά της Κίνας, η Xiaomi πραγματοποίησε το παγκόσμιο λανσάρισμα του YU7, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της και δεύτερου EV μοντέλου της, μετά το sedan SU7 και το οποίο θα «ανταγωνιστεί» το Tesla Model Y.

Ωστόσο, επεσήμανε ότι δεν πρόκειται για μια «ψηλότερη έκδοση» του SU7, αλλά ως ένα όχημα ελεύθερου χρόνου που κατασκευάστηκε από το μηδέν για να θέσει νέα δεδομένα στη συγκεκριμένη κατηγορία. Τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι η «τολμηρή» σχεδίαση, με κομψό στιλ, η premium άνεση, οι μεγάλοι χώροι, οι πρωτοποριακές τεχνολογίες και οι υψηλές επιδόσεις. Γι’ αυτό και το χαρακτηρίζει ως «Πολυτελές SUV υψηλών επιδόσεων».

Το Xiaomi YU7 έχει μήκος 4.999 mm, πλάτος 1.996 mm και ύψος 1.600 mm, ενώ το μεταξόνιο των 3.000 mm εξασφαλίζει κορυφαίους χώρους για τους επιβάτες. Υποστηρίζει την «εμμονή της μάρκας με τις αναλογίες», όπως η ίδια αναφέρει, διαθέτοντας αναλογία μεταξονίου-αμαξώματος 3:1, τροχού-ύψους 2,1:1 και πλάτους-ύψους 1,25:1, που ενσαρκώνουν την κλασική χαμηλωμένη στάση των SUV υψηλών επιδόσεων.

Στο εμπρός τμήμα, «αναβαθμίζει» τους προβολείς σε σχήμα σταγόνας νερού από το SU7, οι οποίοι διαθέτουν κανάλια αέρα που συνδέονται με τους αεραγωγούς του καπό αλουμινίου. Εντυπωσιακή είναι και η τεχνολογία στα πίσω φωτιστικά σώματα, με πιο «σμιλεμένη» εμφάνιση, γωνίες με κλίση προς τα κάτω και έναν έντονο κόκκινο φωτισμό - σήμα κατατεθέν των πολυτελών οχημάτων.

Το YU7 διαθέτει 10 κανάλια αέρα διαμπερούς ροής και 19 βελτιστοποιημένους αεραγωγούς. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σχεδίαση της αεροτομής όπως και του ενεργού συστήματος της μάσκας, που διαθέτει 100 αυτόματα ρυθμιζόμενες περσίδες. Έτσι, επιτεύχθηκε συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,245, που ευνοεί την αυτονομία. Στο πλάι, οι αναδυόμενες χειρολαβές ελέγχονται ηλεκτρονικά και «απελευθερώνονται» αυτόματα όταν πλησιάζει άτομο που έχει το κλειδί, ενώ διαθέτουν και ατμοσφαιρικό φωτισμό. Όσο για τις ζάντες, η βασική επιλογή είναι 19 ιντσών για τη μέγιστη δυνατή αυτονομία, ενώ υπάρχουν και 20άρες Halo και Vortex και 21 ιντσών «για όσους έχουν αυξημένες απαιτήσεις στο χειρισμό του αυτοκινήτου», που συνδυάζονται, ανά περίπτωση, με ελαστικά Michelin Primacy 5 Energy και Michelin Pilot Sport EV.

Το εσωτερικό φωτίζεται από την πανοραμική ηλιοροφή (περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό) και χαρακτηρίζεται από την τεχνολογία και την πολυτέλεια. Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η οθόνη αφής 16,1 ιντσών, ενώ οι βασικές πληροφορίες εμφανίζονται στην πανοραμική οθόνη Xiaomi HyperVision Panoramic Display. Αυτή έχει μήκος 1,1 m και μικρό πλάτος, είναι τοποθετημένη στην περιοχή κάτω από το παρμπρίζ και χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη τριπλή διάταξη οθονών Mini LED, χρησιμοποιώντας την «Τεχνολογία Πανοραμικής Καμπύλης Προβολής».

Η καμπίνα χαρακτηρίζεται από τη φιλοσοφία «Dual-Zone Surround Luxury Cabin». Το ηλεκτρικό SUV διαθέτει εμπρός δύο ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα μηδενικής βαρύτητας με λειτουργία μασάζ 10 σημείων και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πίσω καθίσματα, οι πλάτες των οποίων μπορούν να ρυθμιστούν μεταξύ της όρθιας θέσης (γωνία 100 μοιρών) και της θέσης χαλάρωσης (γωνία 135 μοιρών) για πιο άνετη μετακίνηση. Επιπλέον, με το πάτημα ενός κουμπιού αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας ένα κρεβάτι 1,8 m

Οι χώροι είναι άφθονοι τόσο για τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού (έχει ληφθεί ως «μέτρο» ένα άτομο 1,88 m) όσο και για τα πόδια των πίσω επιβατών, οι οποίοι μπορούν να αποκτούν τον έλεγχο συστημάτων του αυτοκινήτου, της πλοήγησης και της ψυχαγωγίας μέσω ενός τηλεχειριστηρίου! Έτσι, δημιουργείται ένα άψογα συνδεδεμένο περιβάλλον καμπίνας, που διαθέτει πολυτέλεια, δέρμα Nappa στα καθίσματα και οικολογικά υλικά. Ενδεικτικό της πολυτέλειας η ύπαρξη ενός «έξυπνου» μικρού ψυγείου 4,6 L που ανάλογα με τις ανάγκες μπορεί να ψύξει ή ακόμα και να ζεστάνει κουτάκια ποτών και αναψυκτικών!

Όσο για τις αποσκευές; Κάτω από το καπό υπάρχει frunk 141 L, που προστίθεται στο πορτμπαγκάζ 678 L (1.758 L με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων κατεβασμένες). Επιπλέον, σε διάφορα σημεία του εσωτερικού υπάρχουν 71 L για (μικρο)αντικείμενα.

Όπως περιμένει κανείς, το SUV της Xiaomi προσφέρει πλούσια συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, εξελιγμένο πλαίσιο, ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και ανεξάρτητη ανάρτηση 5 συνδέσμων πίσω, φρένα Brembo με τετραπίστονες κόκκινες ή κίτρινες δαγκάνες και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.

To YU7 βασίζεται σε πλατφόρμα 800V και είναι διαθέσιμο σε μία πισωκίνητη και δύο τετρακίνητες εκδόσεις, με δύο μπαταρίες και εξελιγμένο κινητήρα Xiaomi HyperEngine V6s Plus, που μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 392 PS και ροπή 528 Nm. Όλες τους χαρακτηρίζονται ως «Ultra Long Range».

Η πισωκίνητη έκδοση Standard αποδίδει 320 PS και 528 Nm, με την μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 96,3 kWh να χαρίζει αυτονομία 835 km σύμφωνα με το κινεζικό πρότυπο CLTC. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 5,9 sec και η τελική ταχύτητα είναι 240 km/h.

Το τετρακίνητο YU7 Pro έχει την ίδια μπαταρία και αυτονομία 770 km (πάντα κατά CLTC), με ισχύ 496 PS και ροπή 690 Nm. Για τα 0-100 km/h απαιτούνται 4,27 sec ενώ και εδώ η τελική ταχύτητα είναι 240 km/h. Τέλος, το κορυφαίο, επίσης τετρακίνητο, YU7 Max με μπαταρία 101,7 kWh έχει αυτονομία 760 km (CLTC). Αποδίδει μέγιστη ισχύ 690 PS και ροπή 866 Nm, με αποτέλεσμα τα 0-100 km/h να έρχονται σε 3,23 sec και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 253 km/h.

Όσο για τη φόρτιση, η Xiaomi αναφέρει ότι στις πιο «γρήγορες» εκδοχές, αρκεί σύνδεση 15 λεπτών σε ταχυφορτιστή για να προστεθεί αυτονομία 620 km, ενώ για το «γέμισμα» από το 10% έως το 80% χρειάζονται 12 λεπτά.

Οι τιμές των εκδόσεων στην Κίνα - με βάση την τρέχουσα ισοτιμία - είναι περίπου 30.220 € για την έκδοση Standard33.370 € για την Pro και 39.330 € για την κορυφαία Max.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Xiaomi ετοιμάζει «απόβαση» στην Ευρώπη - Προσέλαβε τρία στελέχη από την BMW

Επαναπροσδιορίζοντας τη συνδεσιμότητα: Η Xiaomi παρουσιάζει το «Human x Car x Home»

Έρχεται νέο SUV από την MG - Δείτε την πρώτη εικόνα του μοντέλου (photo)