Η Volkswagen φέρνει τα range extenders στην Ευρώπη - Πόση αυτονομία θα έχουν


Μία τεχνολογία που στην Κίνα κάνει θραύση σκέφτεται να προσφέρει στην Ευρώπη η Volkswagen.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤ.: Volkswagen AG
  • 24/4/2025

Τα REEV (Range Extender Electric Vehicles) αποτελούν μία εξαιρετικά δημοφιλή επιλογή στην Κίνα, και σιγά-σιγά κάνουν την εμφάνισή τους και στην Ευρώπη.

Η Leapmotor, για παράδειγμα, έχει φέρει στην Ελλάδα το C10 που είναι REEV, ενώ κι η Ford αναπτύσσει πλατφόρμες για SUV και pick-up που θα είναι σχεδιασμένες για range-extender EV.

Τα REEV λειτουργούν ως εξής: είναι κατά βάση υβριδικά οχήματα, με τον θερμικό κινητήρα να λειτουργεί ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα ή ως τρόπος φόρτισης για την μπαταρία του, με αποτέλεσμα τελικά το αυτοκίνητο να κινείται με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Volkswagen θέλει να κατασκευάσει μοντέλα που θα αξιοποιούν αυτήν την τεχνολογία και στην Ευρώπη.

«Τα range-extenders σήμερα είναι ήδη ένα πολύ δημοφιλή στην Κίνα. Θα έχουν σημασία στη Βόρεια Αμερική και είμαστε πεπεισμένοι ότι θα έχουν σημασία και στην Ευρώπη», δήλωσε στο Autocar ο Martin Sander, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen.

Ο Martin Sander.
Ο Martin Sander.

«Πιστεύω πως τα range extenders μπορούν να γίνουν ένα καλό ενδιάμεσο βήμα για πολλούς πελάτες», συνέχισε.

Όχι τυχαία, η γερμανική μάρκα παρουσίασε μεταξύ άλλων στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης το ID. ERA, ένα concept car που είναι REEV και υπόσχεται αυτονομία 1.000 km χάρη στην τεχνολογία του.

Από την πλευρά του, ο CEO του VW Group, Oliver Blume, απευθύνει έκκληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση να εξαιρέσει τα REEV από την απαγόρευση των θερμικών μοτέρ που θα τεθεί σε ισχύ το 2035«Θα ήθελα να τα έχουμε, και νομίζω ότι μπορούμε να μάθουμε κάτι από τους Κινέζους, πόσο ρεαλιστικά σκέφτονται [σχετικά με τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων]».

Κατά τον Blum,. η Volkswagen βοηθήθηκε από τις βελτιώσεις στην τεχνολογία, για αυτό και ακολουθεί αυτήν την οδό: «Τώρα, με τις ικανότητες των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αυτά είναι πολύ πιο άνετα. Η προσφορά αυτονομίας 1000 km είναι πολύ ελκυστική για τους πελάτες».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Volkswagen και CATL: Έδωσαν τα χέρια για νέες μπαταρίες ιόντων λιθίου

Η Volkswagen γιορτάζει τα 50ά γενέθλια του Golf GTI με μια επετειακή έκδοση

Αποστολή στη Γερμανία: Πρώτη επαφή με το VW ID. EVERY1 των 20.000 ευρώ - Μπορεί να γίνει το «EV του λαού»; (photos)