Mercedes: Όλες οι πληροφορίες για τη νέα 'Baby' G-Class που έρχεται


Η 'Baby' ή 'Little' G βρίσκεται προ των πυλών. Αυτά είναι όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο μοντέλο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: MERCEDES-BENZ AG
  • 15/4/2025

Η Mercedes-Benz έχει στα σκαριά εδώ και σχεδόν δύο χρόνια τη διεύρυνση της γκάμας της εμβληματικής G-Class με ένα μικρότερο μοντέλο. Πρόκειται για τη 'Little' ή 'Baby G', η οποία αποτελεί, όπως υποδεικνύει και το όνομα, τη μικρότερη έκδοση της G-Class.

Πριν μερικούς μήνες, οι Γερμανοί δημοσίευσαν τα σχέδιά τους για το άμεσο και έμμεσο μέλλον της G-Class, παρουσιάζοντας μια σειρά από εκδόσεις του εμβληματικού μοντέλου που θα κάνουν πρεμιέρα εντός των επόμενων ετών. Στη βάση της «πυραμίδας» έχει τοποθετηθεί η 'Baby G', με την αυτοκινητοβιομηχανία να σηματοδοτεί το νέο μοντέλο με ένα πεζό 'g', έναντι του κεφαλαίου 'G' που συναντάμε στο συμβατικό SUV.

Τώρα, νέες δηλώσεις υψηλά ιστάμενων προσώπων της αυτοκινητοβιομηχανίας έρχονται να προσθέσουν επιπλέον κομμάτια του «παζλ». Η 'Little' G θα πωλείται αποκλειστικά ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα εντός του 2027. Αυτό θα την τοποθετήσει στο πλευρό της πρώτης ηλεκτρικής G-Class στην ιστορία του θρυλικού SUV, που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2024, δηλαδή πριν σχεδόν έναν χρόνο.

Το νέο μοντέλο των Γερμανών θα φέρει μια πολύ σημαντική διαφορά σε σχέση με τη μεγαλύτερη «αδερφή» της. Η 'Baby' G δε θα βασίζεται σε σκαλωτό πλαίσιο, όπως όλες οι υπόλοιπες εκδοχές της G-Class, αλλά θα αξιοποιήσει, αντιθέτως, την ολοκαίνουργια πλατφόρμα MB:EA της Mercedes, την οποία θα χρησιμοποιήσουν και οι επερχόμενες GLC και C-Class.

Η εν λόγω πλατφόρμα θα προσφέρει στο 4x4 της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενιαίο σασί, αρχιτεκτονική 800V και προηγμένης τεχνολογίας μπαταρία πέμπτης γενιάς, η οποία θα είναι ικανή για περισσότερο από 700 km αυτονομίας με μία πλήρη φόρτιση.

Όσο για την τιμή της, παρόλο που δε θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της Mercedes συνολικά, θα αποτελέσει τη φθηνότερη εκδοχή της G-Class. Η 'Baby' G αναμένεται να ρίξει το κόστος αρκετά κάτω από τις 100.000 ευρώ, αγγίζοντας μέχρι και τις 80.000 ευρώ. Θυμίζουμε ότι η τιμή της ήδη υπάρχουσας, αμιγώς ηλεκτρικής G580 EQ ξεκινά από τα 179.200 ευρώ στην Ελλάδα, ενώ αυτή τη στιγμή η φθηνότερη έκδοση της γκάμας του μοντέλου είναι η θερμική G 450 d που κοστίζει 186.150 ευρώ. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις τιμές όλων των εκδόσεων της G-Class στην Ελλάδα πατώντας ΕΔΩ.

Με αυτόν τον τρόπο, το νέο δημιούργημα της Mercedes θα στοχεύσει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Land Rover Defender Sport και το όχημα παραγωγής που θα προκύψει από το Toyota Compact Cruiser και θα αποτελέσει το σημείο έναρξης της γκάμας του Land Cruiser.

Αισθητικά, οι Γερμανοί θα διατηρήσουν πολλά από τα εμβληματικά σχεδιαστικά στοιχεία της G-Class, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα πιο έντονες γωνίες και αυστηρές γραμμές που θα κάνουν το όχημα να μοιάζει ακόμη πιο τετραγωνισμένο, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes, Gorden Wagener. Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία θα εστιάσει ταυτόχρονα στην αεροδυναμική υπεροχή της 'Little' G, στοχεύοντας να περιορίσει τον συντελεστή οπισθέλκουσας κάτω από το 0,44 της αμιγώς ηλεκτρικής G580 EQ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Mercedes-AMG: Νέες εντυπωσιακές εκδόσεις «Limited Edition» για τις CLE Coupe & Cabriolet (photos)

Mercedes S-Class: Ανανεωμένη με τεχνητή νοημοσύνη και αυτόνομη οδήγηση (photos)

Η νέα Mercedes-AMG GLC των 580 PS έχει «αγριεμένη» σχεδίαση και πλέον αρχίζει να το δείχνει (photos)