Κι άλλο ρεκόρ στο Interlagos: Η Porsche Taycan Turbo GT το ταχύτερο EV στην πίστα (video)


H Porsche καταρρίπτει ακόμα ένα ρεκόρ στο Interlagos, αυτή τη φορά με την Taycan Turbo GT και έναν πρώην οδηγό F1 στο τιμόνι.

  • ΦΩΤ.: PORSCHE
  • 8/3/2025

Η Taycan Turbo GT με πακέτο Weissach σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικά οχήματα στη διάσημη πίστα Interlagos

Στις 5 Φεβρουαρίου 2025, ο Βραζιλιάνος οδηγός αγώνων Felipe Nasr, τρεις φορές πρωταθλητής IMSA και τρεις φορές νικητής των 24 ωρών της Daytona, οδήγησε την Taycan Turbo GT στην πίστα του Interlagos σε χρόνο 1:42.1. Αυτός ο χρόνος ξεπερνά το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειώσει η Taycan Turbo S το 2022 κατά σχεδόν οκτώ δευτερόλεπτα και είναι λίγο λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από το προηγούμενο ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής που κατείχε η 911 Turbo S, η οποία είχε χρονομετρηθεί σε 1:43.087. 

Αναλογιζόμενος την εμπειρία, ο Nasr εξέφρασε τον θαυμασμό του για τις επιδόσεις του οχήματος: «Περίμενα την ισχυρή επιτάχυνση και τη βίαιη ροπή, αλλά, τελικά, ήταν η συνολική απόδοση που πραγματικά με εντυπωσίασε». Τόνισε την επιτάχυνση του αυτοκινήτου, σημειώνοντας ότι στην ανηφόρα πριν από την «Curva do Café», χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Attack Mode, η Taycan Turbo GT έφτασε τα 272 km/h στο τέλος της στροφής. Επιπλέον, κατά την έξοδο από την 'Curva do Sol', το όχημα ξεπερνούσε ήδη τα 200 km/h στην πίσω ευθεία.

Το ρεκόρ του Interlagos αποτελεί μέρος μιας σειράς παγκόσμιων επιτευγμάτων για την Taycan Turbo GT. Τον Οκτώβριο του 2024, ο οδηγός εξέλιξης της Porsche Lars Kern σημείωσε χρόνο 2:11.28 στην πίστα της Σαγκάης, σημειώνοντας το πρώτο επίσημα αναγνωρισμένο ρεκόρ στον εν λόγω χώρο. Νωρίτερα, στη Laguna Seca της Καλιφόρνια, ο Kern πέτυχε χρόνο 1:27.87, καθιστώντας το το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας στην εν λόγω πίστα. 

Οι επιδόσεις ρεκόρ της Taycan Turbo GT αποδίδονται στην προηγμένη μηχανολογία της. Τόσο το βασικό μοντέλο όσο και η παραλλαγή με το πακέτο Weissach διαθέτουν έναν ισχυρότερο και αποδοτικότερο παλμικό μετατροπέα με ημιαγωγούς καρβιδίου πυριτίου στον πίσω άξονα, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ που ξεπερνά τους 1.100 PS. Η λειτουργία Attack Mode του οχήματος παρέχει πρόσθετη ενίσχυση120 kW για έως και 10 δευτερόλεπτα, ένα χαρακτηριστικό εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα 99X της Porsche στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula E. Η ελαφριά κατασκευή, συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων από ανθρακονήματα, μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου έως και 75 κιλά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ενισχύοντας τις επιδόσεις. Το ρυθμισμένο με ακρίβεια σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride εξασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση και σταθερότητα, ακόμη και σε δυναμικές συνθήκες οδήγησης. 

Δείτε περισσότερα στο σχετικό βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Porsche ή Porshe: Αυτές τις μάρκες μπερδεύουν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης

Porsche 996 με κινητήρα Honda K24: Ιεροσυλία ή αριστούργημα; (video)

Techart Magnum: Αυτή είναι η ισχυρότερη Porsche Cayenne όλων των εποχών (photos)