Έπειτα από πολλούς μήνες διαπραγματεύσεων, η Hertz κατάφερε να ολοκληρώσει την πώληση 30.000 ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για ένα σημαντικό ορόσημο για την εταιρεία, που σηματοδοτεί το τέλος μιας αποτυχημένης στρατηγικής εξηλεκτρισμού του στόλου των αυτοκινήτων της.
Η Hertz προσπάθησε να πουλήσει τα οχήματα αυτά στους ίδιους τους πελάτες της. Για παράδειγμα, ένα Tesla Model 3 του 2023 με 30.000 km πουλήθηκε στον χρήστη του για μόλις 17.900 δολάρια.
Το 2021, η Hertz είχε ανακοινώσει την αγορά 100.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κυρίως Tesla Model 3, αντί 4,2 δις δολαρίων. Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία αποσκοπούσε στον εξηλεκτρισμό του στόλου της, απέτυχε παταγωδώς, καθώς μέσα στην επόμενη διετία τα Tesla Model 3 έχασαν σχεδόν το 50% της αξίας τους, κυρίως λόγω της μείωσης της τιμής πώλησης. Αυτό είχε άμεσο αντίκτυπο στην Hertz, η οποία είδε την επένδυσή της όχι απλά να μην αποδίδει, αλλά να χρειάζεται και νέες επενδύσεις λόγω του υψηλού κόστους συντήρησης των ενοικιαζόμενων EV.
Δεν είναι τυχαίο ότι το 2024, η εταιρεία κατέγραψε κολοσσιαίες ζημίες ύψους 2,9 δις δολαρίων. Πλέον, η Hertz σχεδιάζει να προσαρμόσει την προσφορά της ανάλογα με την τοπική ζήτηση, νοικιάζοντας περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε περιοχές όπου η ηλεκτροκίνηση έχει μεγαλύτερη διείσδυση στην κοινωνία και υπάρχει καλύτερη υποδομή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο κοστίζει η ενοικίαση ενός Audi R8 στην Ελλάδα
Με αυτό το SUV μπαίνει η Geely στην ελληνική αγορά - Ποιος είναι ο εισαγωγέας
Αλλάζει το «παιχνίδι» στα ηλεκτρικά - Ξεκινούν οι δοκιμές στις μπαταρίες στερεού τύπου



_77761_452523_type13028.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ