Η Xiaomi μετρά ήδη δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της και μοιάζει να πληροί όλα τα κριτήρια για να γίνει μια παγκόσμιας εμβέλειας αυτοκινητοβιομηχανία. Με το εμπορικό λανσάρισμα του πρώτου της EV, SU7, να έχει πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2024 και τη Xiaomi να έχει παραδώσει έκτοτε περισσότερο από 140.000 μονάδες στους Κινέζους πελάτες της, η ζήτηση δεν αναμένεται να μειωθεί σύντομα.
Οι παραγγελίες ξεπερνούν κατά πολύ τη χωρητικότητα παραγωγής της εταιρείας και για αυτόν ακριβώς τον λόγο, η Xiaomi συνεχίζει να εργάζεται με φρενήρεις ρυθμούς, ώστε να ολοκληρώσει τις κατασκευές της νέας μονάδας παραγωγής 'F2', η οποία θα αυξήσει σημαντικά τη διαθέσιμη χωρητικότητα παραγωγής. Φυσικά, αυτό θα μείωνε τους χρόνους αναμονής.
Παρόλο που η Xiaomi έχει δηλώσει αρκετές φορές ότι δε σκοπεύει να φέρει τα προϊόντα της στην Ευρώπη για μερικά χρόνια, επιθυμώντας αρχικά μια στιβαρή παρουσία στην κινεζική αγορά, τα δεδομένα δείχνουν να έχουν αλλάξει. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία μοιάζει να έχει τροποποιήσει τα πλάνα της χάρη στην αυξημένη ζήτηση του SU7 και το παγκόσμιο ενδιαφέρον γύρω από το ολοκαίνουργιο YU7.
Η εταιρεία βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στο να διαθέσει τα μοντέλα της στην Ευρώπη, έχοντας συνάψει συνεργασία με την Hyperion Leasing, θυγατρική της Sinomach, η οποία υποστηρίζεται απευθείας από το κινεζικό κράτος. Η Sinomach θα παρέχει στη Xiaomi 160.000 εργαζομένους, 40 θυγατρικές και περισσότερο από 200 σημεία πώλησης ανά τον κόσμο, ώστε η αυτοκινητοβιομηχανία να εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες αγορές.
Άγνωστο παραμένει αν η Xiaomi θα επιλέξει να λανσάρει αμφότερα τα μοντέλα της στην Ευρώπη, ή αν θα ξεκινήσει το «άνοιγμά» της με έναν πιο συντηρητικό και ασφαλές τρόπο. Ο αρχικός στόχος των Κινέζων ήταν να επεκταθούν σε περισσότερες αγορές το 2030, όμως πλέον αυτό τοποθετείται ανάμεσα στο 2027 και το 2028.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Το Xiaomi SU7 Ultra διέλυσε το ρεκόρ γύρου του Nurburgring (video)
Ο Jim Farley αποκαλύπτει ποιο μοντέλο οδηγεί καθημερινά - Κι όμως, δεν είναι Ford