Αρκετά συχνά οι αυτοκινητοβιομηχανίες πραγματοποιούν δοκιμές με μοντέλα άλλων εταιρειών, ώστε να διερευνήσουν σε βάθος τον ανταγωνισμό και να γνωρίζουν με ακρίβεια τον χειρισμό, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά των οχημάτων των αντιπάλων τους στον δρόμο. Ωστόσο, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η Lamborghini κι η Hyundai έρχονται άμεσα αντιμέτωπες σε κάποια κατηγορία;
Ένα video που δημοσίευσε ο πασίγνωστος «κατάσκοπος» του YouTube, Varryx, θέτει αυτό το ερώτημα. Ο Ιταλός συνέλαβε με τον φακό του ένα Hyundai Ioniq 5 N να βγαίνει από το εργοστάσιο της Lamborghini στη Sant'Agata Bolognese, κάτι που είναι ιδιαίτερα ασυνήθιστο.
Είθισται να βλέπουμε τους Ιταλούς να δοκιμάζουν άλλα supecars, όπως για παράδειγμα της Ferrari, αφού τα δημιουργήματα των δύο εταιρειών μοιράζονται το ίδιο segment, όμως η παρουσία του Ioniq 5 N εγείρει την περιέργεια. Το όχημα, βαμμένο στην κλασική γαλάζια απόχρωση των περισσότερων οχημάτων των Κορεατών με σήματα N, εθεάθη να βγαίνει από τη νότια πύλη των εγκαταστάσεων κι αργότερα να επιστρέφει και να μπαίνει και πάλι στο εργοστάσιο.
Υπάρχει η περίπτωση το αυτοκίνητο να ανήκει σε κάποιον εργαζόμενο της Lamborghini, όμως η αλήθεια είναι ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει αρκετούς λόγους να δοκιμάσει το συγκεκριμένο μοντέλο. Σίγουρα, μπορεί να μην εντάσσεται στον άμεσο ανταγωνισμό, όμως πρόκειται για ένα EV για το οποίο μόνο επαίνους έχουμε δει κι ακούσει.
Με ισχύ που αγγίζει τα 650 PS και 770 Nm ροπής, ο «πύραυλος» της Hyundai φτάνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 3,4 sec και κάνει τα πάντα, από drift μέχρι κόντρες κι εκπληκτικούς χρόνους πίστας. Ενδέχεται, λοιπόν, ότι η Lamborghini το χρησιμοποιεί ως μέτρο σύγκρισης για το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα παρουσιαζόταν το 2027, όμως η ημερομηνία πρεμιέρας του μετακινήθηκε πλέον για το 2029.
Το πρώτο EV των Ιταλών θα βασίζεται στο concept car που αποκάλυψαν τον Αύγουστο του 2023, ονόματι Lanzador. Έφερε δύο ηλεκτροκινητήρες που απέδιδαν 1.341 PS κι η κίνηση βρισκόταν σε όλους τους τροχούς, ενώ η Lamborghini υποσχόταν μπαταρίες μεγάλης χωρητικότητας κι αυξημένη αυτονομία.
Δείτε το video:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή η Lamborghini Urus SE χρειάστηκε 230 ώρες για να βαφτεί (photos)
Lamborghini: Τέλος εποχής για τον εμβληματικό V10 κινητήρα των Ιταλών
Κι όμως, το επόμενο μοντέλο της Lamborghini παραλίγο να είναι... sedan