Διαθέσιμο στην Ελλάδα το πιο ισχυρό Bulli όλων των εποχών (τιμές-εκδόσεις)


Η ελληνική γκάμα του ID.Buzz επεκτείνεται με τη hot έκδοση GTX των 340 PS και την επταθέσια διαμόρφωση με το μακρύ μεταξόνιο. 

  • ΦΩΤ.: VW
  • 24/12/2024

Η «GTX επέλαση» στη ηλεκτρική γκάμα της VW συνεχίζεται. Το πρώτο τρίμηνο του έτους η γερμανική φίρμα ακολούθησε το παράδειγμα των περισσοτέρων EV μοντέλων της και παρουσίασε την έκδοση υψηλών επιδόσεων για το ηλεκτρικό της van, το ID.Buzz GTX, το οποίο μαζί με τη νέα, επταθέσια έκδοση με μακρύ μεταξόνιο, είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην ελληνική αγορά.

Το νέο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, το ID. Buzz GTX , χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη ισχύ που φτάνει τα 250 kW (340 PS). Αυτό το μοντέλο διαθέτει απαράμιλλες επιδόσεις, τετρακίνηση στάνταρ (χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες) και υψηλές ικανότητες ρυμούλκησης.

Οι ηλεκτροκινητήρες του ID. Buzz τροφοδοτούνται με ενέργεια από μπαταρία 79 kWh (NWB) ή 86 kWh (LWB). Η μπαταρία των 86 kWh έχει 13 αντί για 12 μονάδες (modules). Ως εκ τούτου, είναι μεγαλύτερη και καταλαμβάνει περισσότερο χώρο, επομένως προορίζεται για τα ID. Buzz και ID. Buzz GTX με μακρύ μεταξόνιο. Η τεχνική αναβάθμιση της γκάμας ωφελεί και τα υπάρχοντα μοντέλα: το επιβατικό ID. Buzz και το ID. Buzz Cargo (επαγγελματική έκδοση) με κανονικό μεταξόνιο, που θα εξοπλιστούν επίσης με τον νέο κινητήρα 210 kW και την μπαταρία 79 kWh (προηγουμένως κινητήρας 150 kW και μπαταρία 77 kWh).

Όταν χρησιμοποιείται η μέγιστη ισχύς του, το ID. Buzz GTX με μπαταρία 79 kWh θα μπορεί να επιταχύνει στα 100 km/h σε 6,1 sec, ενώ η μεγάλη έκδοση με μπαταρία 86 kWh διαρκεί λίγο περισσότερο στα 6,5 sec. Όσο για την τελική ταχύτητα αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h για λόγους ενεργειακής απόδοσης.

Χάρη στη στάνταρ μπαταρία 86 kWh, η μέγιστη αυτονομία WLTP του νέου επιβατικού ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο είναι μεταξύ 453 και 487 km, ανάλογα με τον εξοπλισμό (ID. Buzz με κανονικό μεταξόνιο και μπαταρία 79 kWh: 423 έως 461 km). Όλες οι εκδόσεις 79 kWh του ID. Buzz μπορούν να «ανεφοδιαστούν» σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με ισχύ φόρτισης έως 185 kW (παλαιότερα 170 kW).

Στην περίπτωση των εκδόσεων 86 kWh, είναι δυνατή ακόμη και ισχύς 200 kW. Η μπαταρία 79 kWh φορτίζει από 10% έως 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά στη μέγιστη ισχύ φόρτισης. Η αντίστοιχη τιμή για τις μπαταρίες 86 kWh είναι επίσης μικρότερη από 30 λεπτά λόγω της υψηλότερης ισχύος φόρτισης.

Οι νέες εκδόσεις του επιβατικού ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο (LWB: 3.239 mm) έχουν συνολικό μήκος 4.962 mm. Σε σύγκριση με τις εκδόσεις με κανονικό μεταξόνιο (NWB: 2.989 mm), αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 250 mm. Το πρόσθετο μήκος δημιουργεί χώρους για έως και επτά θέσεις (δύο μπροστά, τρεις στη 2η σειρά καθισμάτων, δύο στην 3η σειρά καθισμάτων), ακόμη περισσότερο χώρο αποσκευών και τη νέα και μεγαλύτερη μπαταρία 86 kWh. Με πέντε άτομα ως επιβάτες, η μέγιστη χωρητικότητα χώρου αποσκευών είναι 1.340 L (φορτωμένο έως το πάνω άκρο της πλάτης των πίσω καθισμάτων). Ακόμη και με επτά άτομα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών εξακολουθεί να φτάνει τα 306 L.

Το νέο ID. Buzz GTX διαφέρει από το ID. Buzz Pro τόσο οπτικά όσο και από πλευράς εξοπλισμού. Η εμπνευσμένη σχεδίαση του μπροστινού μέρους του GTX είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή. Όλα τα σκούρα στοιχεία του αμαξώματος είναι φινιρισμένα σε γυαλιστερό μαύρο. Επιπλέον, η ζάντα αλουμινίου Solna 20 ιντσών είναι στάνταρ εξοπλισμός.

Τοποθετούνται επίσης στάνταρ: σπορ μηχανολογικός εξοπλισμός και προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix. Ένα νέο εξωτερικό χρώμα, το Cherry red προσφέρεται αποκλειστικά για το ID. Buzz GTX. Ο εσωτερικός εξοπλισμός GTX έχει επίσης προσαρμοστεί ανάλογα. Για παράδειγμα, οι εκδόσεις GTX είναι τα μόνα μοντέλα της γκάμας που έχουν μαύρη επένδυση οροφής, ενώ τα καθίσματα έχουν σχεδιασμό ειδικά για GTX με κόκκινες ραφές και πολυλειτουργικό τιμόνι με λογότυπο GTX.

Οι τιμές των νέων εκδόσεων του ID.BUZZ στην Ελλάδα:

ΕΚΔΟΣΗΤΙΜΗ
VW ID.BUZZ PLUS (επταθέσιο)66.500€
VW ID.BUZZ GTX70.000€
VW ID.BUZZ GTX (επταθέσιο)73.000€

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

To VW e-Golf επιστρέφει για να πάρει εκδίκηση

Παγκόσμιο Ρεκόρ Guinness για το VW ID.4 GTX - Έκανε ταξίδι 33.548 km (video)

Το VW Passat σε sedan έκδοση είναι ένας καλός λόγος για να ζηλεύουμε τους Κινέζους (photos)