Η BMW M, εργάζεται εντατικά στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων παρουσιάζοντας κάθε τόσο τα επιτεύγματά της μέσω της σειράς “Μ Electrified” στο επίσημο κανάλι της στο ΥουTube.
Στο τελευταίο επεισόδιο γίνεται αναφορά στο πρωτότυπο Μ2 EV που δημιουργήθηκε από μια μικρή ομάδα μηχανικών το 2018, με στόχο την εξερεύνηση των δυνατοτήτων των ηλεκτρικών κινητήρων σε οχήματα υψηλών επιδόσεων. Εξωτερικά, το όχημα μοιάζει με το συμβατικό M2, με μερικές διακριτικές αλλαγές, όπως γάντζους ρυμούλκησης, μια αεροτομή τύπου "ducktail" και χρυσές δαγκάνες φρένων. Το εσωτερικό έχει τροποποιηθεί σημαντικά, με την προσθήκη κλωβού ασφαλείας, αγωνιστικού καθίσματος και εξοπλισμού δοκιμών.
Αν και η BMW δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης του πρωτοτύπου, είναι σαφές ότι ο εργοστασιακός εξακύλινδρος κινητήρας έχει αντικατασταθεί από ηλεκτρικό σύστημα. Δεδομένου ότι τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα M θα διαθέτουν τέσσερις κινητήρες, είναι πιθανό το συγκεκριμένο M2 να χρησιμοποιεί παρόμοια διάταξη. Οι μηχανικοί περιγράφουν το πρωτότυπο ως δύσκολο στον έλεγχο, εξου και του έδωσαν το ονομα "The Beast", με τον επικεφαλής της BMW M, Frank Van Meel, να το συγκρίνει με την προηγούμενη γενιά M5, η οποία ήταν αποκλειστικά πισωκίνητη και απαιτούσε ιδιαίτερη προσοχή στην οδήγηση.
Η μετάβαση της BMW M σε ηλεκτρικά οχήματα αποτελεί σημαντικό βήμα για την εταιρεία. Ο Van Meel αναφέρει ότι, όπως η μετάβαση από την πίσωκ ίνηση στην τετρακίνηση στο M5 αντιμετωπίστηκε αρχικά με σκεπτικισμό αλλά τελικά αγαπήθηκε από τους οδηγούς, έτσι και η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα φέρει νέα επίπεδα επιδόσεων και ελέγχου.
Το πρωτότυπο M2 χρησιμοποιείται ως πλατφόρμα δοκιμών για την ανάπτυξη μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων M, με στόχο την επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων και δυναμικής οδήγησης. Η BMW M σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της το 2027, με την τεχνολογία που αναπτύσσεται στο "The Beast" να παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έτσι θα μοιάζει η ανανεωμένη Mercedes-Benz GLE Coupe (photos)
Τέλος εποχής: Κατασκευάστηκε ο τελευταίος VR6 από τη Volkswagen - Η ιστορία του
Νέα BMW M5: Η πανίσχυρη μπερλίνα των 727 PS έφτασε στην Ελλάδα, έτοιμη για test drives!