Προ των πυλών το πρώτο ηλεκτρικό supercar της Ferrari - Όλα όσα γνωρίζουμε


Η Ferrari ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στα τέλη του 2025, κι όλο και περισσότερες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

  • ΦΩΤΟ: Lorenzo Marcinno, Michael Mineli/Ferrari Media Site
  • 18/8/2024

Απέχουμε μόλις 1,5 χρόνο από την πρώτηαμιγώς ηλεκτρική Ferrari, ένα άκρως σημαντικό μοντέλο για την ιστορία της εταιρείας που δεν θα υστερεί σε τίποτα των υπολοίπων της γκάμας, όπως τονίζει συχνά πυκνά ο διευθύνων σύμβουλός της, Benedetto Vigna.

Επειδή, όμως, πρόκειται για ένα τόσο ξεχωριστό αυτοκίνητο για τα δεδομένα των Ιταλών, οι πληροφορίες που έχουν ανακύψει επ' αυτού είναι ελάχιστες, με τον Vigna να αστειεύεται σε πρόσφατη συνέντευξή του πως «θα έχει σίγουρα τέσσερις ρόδες».

Επομένως, με τα λίγα που έχουν γίνει γνωστά (κι όσα ακόμα αναμένουμε να μάθουμε) μπορεί να εξαχθεί ένα πρώτο συμπέρασμα για το τι θα πρέπει να περιμένει το κοινό από το πρώτο EV supercar του Cavalino Rampante.

Αρχικά, σύμφωνα με τις καταχωρήσεις για πνευματικά δικαιώματα που έχει κάνει η Ferrari στο παρελθόν, περιμένουμε κάποια ονομασία με αριθμούς σε αυτήν, αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει προβεί σε κάποια πράξη εξασφάλισης ονόματος, επομένως ακόμα μόνο εικασίες μπορούν να γίνουν σε αυτόν τον τομέα.

Σχεδιαστικά, αναμένεται να έχει αρκετά φουτουριστική γλώσσα, έχοντας επιλέξει (σε μία σπάνια για την ίδια κίνηση) να απευθυνθεί σε εξωτερικούς συνεργάτες για το design του μοντέλου: στον εμβληματικό σχεδιαστή της Apple Jony Ive και τον Marc Newson.

Η Ferrari Roma
Η Ferrari Roma

Όποιες εικόνες έχουν προκύψει από το νέο μοντέλο είναι κάτω από το αμάξωμα μία Maserati Levante, με αρκετό καμουφλάζ και ψεύτικηεξάτμιση για να παραπλανηθεί ο φωτογραφικός φακός. Κι επειδή οι δοκιμές γίνονται (στην παρούσα φάση) με SUV, δε σημαίνει απαραίτητα πως και το τελικό προϊόν θα ανήκει σε αυτήν την κατηγορία. 

Συν τοις άλλοις, πατέντες που κατέθεσε η εταιρεία το 2022 φανερώνουν πως θέλει να κάνει ένα αρκετά συμπαγέςσύνολο, τοποθετώντας μέρος των μπαταριών κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, και τις υπόλοιπες στο πίσω μέρος, ενώ σε άλλη πατέντα εμφανίζεται ένα μοντέλο με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε τροχό.

Και μιλώντας για μπαταρίες, η Ferrari δεν έχει επιβεβαιώσει τι είδους μπαταρίες θα χρησιμοποιήσει, αν και σίγουρα δεν θα είναι ιόντων λιθίου. Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, τόσο η χρήση δύο όσο και τεσσάρων μοτέρ είναι πιθανή, με άγνωστη προς το παρόν ισχύ.

Όσον αφορά το κόστος, οι πληροφορίες μιλούν για περίπου 500.000 ευρώ, αν κι ο Vigna πρόσφατα δήλωσε πως η τιμή τον εξέπληξε - οπότε ίσως εκπλήξει κι εμάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari «καταπίνει» χιλιόμετρα δοκιμών - Πότε θα παρουσιαστεί

Ο CEO της Ferrari υπόσχεται πιο «συναισθηματικά» EV από αυτά της Tesla

Η Xiaomi ετοιμάζει τη δική της Purosangue - Δείτε πώς θα μοιάζει (photos)