Renault: Μετά την «πόρτα» από την Volkswagen τρέχει στην Κίνα για το νέο Twingo


Η γαλλική φίρμα θα αναπτύξει το νέο ηλεκτρικό Twingo σε συνεργασία με Κινέζο εταίρο, για να βελτιωθεί το κόστος αλλά και ο χρόνος ανάπτυξης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: RENAULT
  • 3/6/2024

Το «ναυάγιο» των επαφών ανάμεσα σε Renault και Volkswagen για την από κοινού ανάπτυξη ενός EV πόλης - που για την γαλλική φίρμα θα είναι το νέο ηλεκτρικό Twingo και για τους Γερμανούς ο διάδοχος του up! - έφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα νέα δεδομένα.

Αρχικά η Volkswagen έκανε γνωστό ότι θα προχωρήσει μόνη της στην ανάπτυξη και παρουσίαση ενός προσιτού EV πόλης, με στόχο να το λανσάρει το 2027 και πλέον ήρθε η σειρά της Renault να γνωστοποιήσει ότι το νέο Twingo θα κατασκευαστεί σε συνεργασία με κινεζική εταιρεία, την οποία δεν κατονόμασε.

«Η ανάπτυξη του Twingo προχωρά με γρήγορους ρυθμούς και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα σε δύο χρόνια. Η εξέλιξή του θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με κινεζική εταιρεία μηχανολογίας για να βελτιώσουμε το χρόνο αλλά και το κόστος ανάπτυξης», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Ampere, του κλάδου της Renault για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Και πρόσθεσε: «Επικεφαλής του project είναι η Ampere. Η σχεδίαση και τα προηγμένα μηχανολογικά τμήματα γίνονται στην Γαλλία, ενώ η παραγωγή θα πραγματοποιηθεί στην Ευρώπη, όπως έχουμε σχεδιάσει».

Μάλιστα, από τη γαλλική φίρμα έγινε γνωστό ότι η απόφαση για συνεργασία με εταιρεία από την Κίνα είναι ανεξάρτητη από την αρνητική κατάληξη των επαφών που υπήρχαν με την Volkswagen. Σύμφωνα με πληροφορίες, το «ναυάγιο» μεταξύ των δύο ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών ήρθε με πρωτοβουλία της VW, όπως ανέφεραν πηγές στο Reuters, η οποία δεν ήθελε το νέο EV να κατασκευάζεται σε εργοστάσιο της Renault.

Ο στόχος της Renault είναι το νέο, ηλεκτρικό, Twingo να λανσαριστεί στις αγορές το 2026, με τιμή που δε θα ξεπερνά τις 20.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οριστικό: Renault και Geely γεμίζουν την αγορά με νέους θερμικούς και υβριδικούς κινητήρες

First Drive: Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Renault Captur

Luca de Meo: «Η Ευρώπη χρειάζεται ένα Σχέδιο Μάρσαλ για να αντικατασταθούν τα παλιά οχήματα»