Το Hyundai Ioniq 5 είναι ένα από εκείνα τα μοντέλα που παρόλο που έχουν περάσει στην παραγωγή, συνεχίζουν να μοιάζουν περισσότερο με κάποιο φουτουριστικό concept car, χάρη στον αιχμηρό σχεδιασμό και τις αυστηρές γραμμές του. Οι Κορεάτες ανανέωσαν το EV για το 2024, προσφέροντάς του κάποιες αισθητικές αναβαθμίσεις.
Όπως έκανε πρόσφατα και με το i20, η Hyundai προσέθεσε στην γκάμα του Ioniq 5 την έκδοση N Line, «γεφυρώνοντας» το κενό ανάμεσα στο συμβατικό Ioniq 5 και το υψηλών επιδόσεων Ioniq 5 N. Στον εξοπλισμό αυτής της έκδοσης περιλαμβάνονται διαφορετικοί προφυλακτήρες στο μπροστινό και πίσω μέρος, που κάνουν την εμφάνισή της πιο αγριεμένη, όπως και πλαϊνές ποδιές και νέους τροχούς 20 ιντσών. Χαρακτηριστικοί στο μπροστινό μέρος είναι οι «κυνόδοντες» και το σήμα N που έχει προστεθεί στη γρίλια.
Όσο για τη βασική έκδοση, ελάχιστες αλλαγές έχουν γίνει στη γρίλια και τους προφυλακτήρες, ενώ οι διαστάσεις του οχήματος έχουν παραμείνει ίδιες με εκείνες του προηγούμενου, εκτός από το μήκος, το οποίο έχει αυξηθεί κατά 20 mm, μετά την αναδιαμόρφωση των προφυλακτήρων. Κι η πίσω αεροτομή έχει μεγαλώσει κατά 50 mm σε πλάτος.
Περνώντας στο εσωτερικό, η Hyundai έχει επιλέξει να αυξήσει τους φυσικούς διακόπτες, κυρίως για συντομεύσεις λειτουργιών που μπορεί να χρησιμοποιούνται συχνά από τον οδηγό ή τους επιβάτες, όπως για παράδειγμα τα θερμαινόμενα καθίσματα και το τιμόνι, ή η υποβοήθηση παρκαρίσματος. Ο ασύρματος φορτιστής έχει μετακινηθεί πιο κοντά στον οδηγό και τον συνοδηγό, ενώ πλέον οι ποτηροθήκες έχουν κάθετη διάταξη, κι όχι οριζόντια, όπως στο προηγούμενο μοντέλο.
Στην έκδοση N Line, οι Κορεάτες έχουν τοποθετήσει σπορ καθίσματα με κόκκινες ραφές, όπως κι ένα τιμόνι με νέο σχήμα.
Το ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 έχει λάβει επίσης αναβαθμίσεις στα συστήματα ασφαλείας, ενώ κατασκευαστικά, οι πόρτες κι οι Β κολόνες έχουν ενισχυθεί και το αμάξωμα είναι πιο στιβαρό. Τα νέα αμορτισέρ μειώνουν τις δονήσεις που νιώθει ο οδηγός στο τιμόνι, κι ο πίσω ηλεκτροκινητήρας έχει λάβει επιπλέον ηχομόνωση, ώστε να εξασφαλίζεται πιο ήσυχο ταξίδι. Εκτός αυτού, η χωρητικότητα της μπαταρίας έχει αυξηθεί από τα 77,4 kWh στα 85 kWh, «αντιγράφοντας» το Ioniq 5 N.
Τόσο το νέο Ioniq 5, όσο κι η έκδοση N Line, θα είναι διαθέσιμα στη Ν. Κορέα από τον τρέχοντα μήνα και θα καταφτάσουν σταδιακά στις υπόλοιπες αγορές, συμπεριλαμβανομένης και της Ευρώπης, αργότερα μέσα στο 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Και τα ηλεκτρικά έχουν... ισχύ! Δείτε το Hyundai Ioniq 5 N να «αλώνει» το Nurburgring (video)
Το Hyundai Ioniq 6 N έρχεται με ισχύ που θα ξεπερνά τους 650 PS
Μπορούν τα ηλεκτρικά να ντριφτάρουν; Το Hyundai Ioniq 5 N έχει την απάντηση (video)