Η επόμενη Alfa Romeo Giulia, που θα καταφτάσει πριν το 2026, πρόκειται να είναι αμιγώς ηλεκτρική, όπως έχει ήδη επιβεβαιωθεί από την αυτοκινητοβιομηχανία. Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και με την ηλεκτρική Stelvio, πιθανότατα το 2025, ενώ αναμένεται να ακολουθήσει ένα ολοκαίνουριο, μεγάλο SUV (E-segment) το 2027, για να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως η Porsche Cayenne.
Με αυτά τα δεδομένα, η Alfa Romeo θα έχει στη γκάμα της πέντε μοντέλα, εκ των οποίων τα τέσσερα θα είναι SUV. Επιπλέον, ντεμπούτο θα κάνει τον ερχόμενο Φεβρουάριο κι η Alfa Romeo Milano, η οποία θα είναι το πρώτο Sport Urban Vehicle στην ιστορία της.
Στην αποκάλυψη της ονομασίας της τελευταίας, ο Jean-Philippe Imparato, διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας, μίλησε για το πώς θα διαμορφωθεί η γκάμα της, όπως και για τις γραμμές που θα ακολουθήσει σχετικά με το σχεδιασμό της νέας Giulia. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε στο Autocar ότι πιστεύει πως τα sedan θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην εποχή του εξηλεκτρισμού και γι' αυτό θα διατηρηθεί η συγκεκριμένη «σιλουέτα» και στον ηλεκτρικό διάδοχο.
«Αυτός ο τύπος αμαξώματος θα επιστρέψει. Δε θέλω να γίνουμε μια μάρκα SUV, ακόμη κι αν όλος ο κόσμος στραφεί σε αυτήν την κατεύθυνση», εξήγησε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι ένα σημαντικό στοιχείο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η αεροδυναμική και υπό αυτό το πρίσμα τα sedan είναι πιο «αποδοτικά» σε σχέση με τα SUV.
Εκτός αυτού, άφησε να εννοηθεί ότι ενδέχεται να «επιστρέψουν» δύο από τα πιο εμβληματικά κι ιστορικά μοντέλα της Alfa Romeo για την εποχή της ηλεκτροκίνησης. «Θα έχουμε μια Giulia στην γκάμα της Alfa Romeo - κι όχι μόνο αυτό, επειδή τα επόμενα βήματα πάνω στα οποία δουλεύουμε είναι τα εξής: ποια είναι η απάντηση στην GTV, και ποια θα ήταν η απάντηση στην Duetto; Όμως, αφού δεν είναι κάτι σίγουρο προς το παρόν, δε θα ήθελα να επεκταθώ πάνω σε αυτό», επεσήμανε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι ηλεκτρικοί διάδοχοι της Giulia και της Stelvio έχουν ήδη σχεδιαστεί κι η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, όπως είχε προγραμματιστεί.
«Δε θέλω να εγκαταλείψω την αγορά των sedan», είχε αναφέρει σε προηγούμενη συνέντευξή του στο Autocar. «Είναι στο DNA της Alfa Romeo να έχει στην γκάμα της ένα σπορ sedan. Όμως αναγνωρίζω επίσης ότι υπήρξαν αρκετές προτάσεις για τη δημιουργία μιας station wagon έκδοσης της Giulia. Ίσως υπάρχει ένα σημείο 'σύνδεσης'΄μεταξύ του sedan και του station wagon. Με τη νέα Giulia, ίσως να μπορούμε να πετύχουμε αυτόν τον συνδυασμό».
Για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής Giulia έχουν ήδη κυκλοφορήσει αρκετές πληροφορίες. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα Medium STLA της μητρικής Stellantis, με την ισχύ να ξεκινά από τα 350 PS, καταλήγοντας στα 800 PS. Εκτός αυτού, πρόκειται να έρθει και μια Quadrifoglio έκδοση με περίπου 1.000 PS, η οποία θα είναι τετρακίνητη, αντί πισωκίνητη, κι ίσως να υιοθετήσει παρόμοια διάταξη με τη Maserati Granturismo Flogore, η οποία διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, ένας εκ των οποίων έχει τοποθετηθεί στον μπροστινό άξονα, κι ένας σε καθέναν από τους πίσω τροχούς.
Όσο για την αυτονομία, ο Imparato επιβεβαίωσε ότι θα κυμαίνεται στα 700 km, λέγοντας μάλιστα ότι «η νέα ηλεκτρική Giulia θα αντικαταστήσει τα θερμικά αυτοκίνητα των πελατών μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Alfa Romeo εξετάζει την επιστροφή στα hatchback με το διάδοχο της Giulietta