Η Alfa Romeo προετοιμάζεται για το μέλλον της γκάμας της, το οποίο διαγράφεται λαμπρό και... αμιγώς ηλεκτρικό. Έχοντας ήδη αποκαλύψει ότι η 33 Stradale δε θα είναι το τελευταίο supercar που θα εξέλθει από το εργοστάσιο, η εταιρεία βάζει πλώρη για μια νέα προσθήκη.
Αυτή τη φορά πρόκειται για ένα roadster, το οποίο, σύμφωνα με τον διευθυντή προϊόντων, Daniel Guzzafame, είναι ένα στοιχείο που δεν πρόκειται ποτέ να λείψει από τη φιλοσοφία της Alfa Romeo: «Υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε από την Alfa Romeo: το ένα είναι η Spider και το άλλο είναι η αγάπη μας για τα αυτοκίνητα. Θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι, επειδή αυτή είναι η εταιρεία μας.»
Η ονομασία της νέας Spider αναμένεται να αποτελέσει φόρος τιμής στην 4C, ενώ κι ο ηλεκτρισμός θα παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτήν. Το πιθανότερο σενάριο θέλει το νέο μοντέλο να ονομάζεται 4E, όμως αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Guzzafame, τα «βαφτίσια» θα γίνουν αρκετά αργότερα, αφού υπάρχουν άλλα θέματα που απασχολούν την Alfa Romeo αυτή τη στιγμή. Μιλώντας στο Autocar για τη βιωσιμότητα του πρότζεκτ, ο Ιταλός είπε ότι «η Alfa Romeo είναι η Spider, κι η Spider είναι η Alfa Romeo. Αυτή τη στιγμή είμαστε αρκετά σταθεροί κι έχουμε τη σωστή βάση. Το κύριο σημείο είναι να σιγουρευτούμε ότι όταν το πράξουμε, είμαστε αξιόπιστοι, βιώσιμοι και δεν 'πετάμε' κάτι στην αγορά απλά επειδή μπορούμε.»
Όσο για την ημερομηνία κυκλοφορίας, ο ίδιος δήλωσε ότι η Spider δε θα καταφτάσει στην γκάμα της εταιρείας πριν εκείνη έχει 5 προϊόντα. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι το roadster δε θα λανσαριστεί πριν το 2027.
Η Spider, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του βρετανικού μέσου, θα επηρεαστεί πολύ από τον σχεδιασμό της 33 Stradale κληρονομώντας αρκετά της στοιχεία, όπως για παράδειγμα η αεροδυναμική της απόδοση. Εκτός αυτού, ο Guzzafame επιβεβαίωσε ότι ίσως εμπνευστεί επίσης από την 'Duetto' Spider του Pininfarina με την Kamm tail που κυκλοφόρησε στη δεκαετία του '60.
Όντας αμιγώς ηλεκτρική, η 4E θα βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Medium και παρόλο που η Alfa Romeo δεν έχει κάνει λόγο για την ισχύ της, ενδέχεται να «αντιγράψει» έως έναν βαθμό την επερχόμενη Giulia. Η τελευταία θα έχει ισχύ που θα αγγίζει έως και τα 1.000 PS, ενώ η πλατφόρμα μπορεί να προσφέρει μέχρι και 800 km αυτονομίας, χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 100 kW που φέρει.
Ο Guzzafame άγγιξε και το θέμα της απουσίας του ήχου και κατά πόσο το όχημα θα είναι fun-to-drive: «Δεν έχει να κάνει με αυτό που ακούς, αλλά με αυτό που νιώθεις. Εργαζόμαστε στο να βρούμε έναν τρόπο να μεταφέρουμε το συναίσθημα, κι όχι τόσο τον ήχο. Είναι κάτι που ακούς και ταυτόχρονα νιώθεις μέσα σου. Αν το νιώσεις αυτό, τότε μιλάμε για μια πραγματική Alfa Romeo.»