Το πιο αξιοσημείωτο επίτευγμα είναι ότι τα τρία τέταρτα των συνολικών πωλήσεων προέρχονται από πελάτες λιανικής. Έτσι, το 2022, ήταν το 3ο σε πωλήσεις λιανικής ηλεκτρικό στην Ευρώπη. Επίσης, έχει κερδίσει πολλά βραβεία, ειδικά στον τομέα της κατανάλωσης, ενώ το 2022 του απονεμήθηκε η ανώτατη βαθμολογία των 5 αστέρων, από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό Green NCAP.
Η ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣΙΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Το ότι το Dacia Spring τερμάτισε 3ο σε πωλήσεις λιανικής ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2022, μόνο μόνο τυχαίο δεν ήταν, αφού το Spring καθιστά την ηλεκτροκίνηση πιο απλή, προσφέροντας όλα όσα είναι απαραίτητα στο πελάτη (σύστημα πλοήγησης, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, σύνδεση με smartphone) και μάλιστα σε ασυναγώνιστη τιμή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Κάτω από το συμπαγές, SUV αμάξωμά του κρύβεται ένα εξαιρετικά άνετο αυτοκίνητο, με χώρους για 4 επιβάτες, μεγάλο χώρο αποσκευών (290 λίτρα) για τις διαστάσεις του (3,73 μ. μήκους) και ένας αποδοτικός και αξιόπιστος ηλεκτροκινητήρας.
ΕΝΑΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 65 ΙΠΠΩΝ
Το Spring Extreme ELECTRIC 65 απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν καλύτερες επιδόσεις, ευχαρίστηση και ευελιξία. Έχει περισσότερη ισχύ (65 hp/48 kW) από το μοντέλο Spring ELECTRIC 45 (45 hp/33 kW), η ροπή του είναι υψηλότερη (113 Nm), ενώ προσφέρει δυναμικές επιταχύνσεις, είτε κινείται στην πόλη, είτε στον αυτοκινητόδρομο.
Ένα βασικό χαρακτηριστικό του νέου κινητήρα ELECTRIC 65 είναι ο υψηλότερος αριθμός στροφών λειτουργίας του – 14.700σ.α.λ σε σχέση με τις 8.500σ.α.λ. του ELECTRIC 45. Οι νέες τεχνικές προδιαγραφές του μειωτήρα (με τη σχέση μετάδοσης που αυξήθηκε από το 7,162 στο 12,057) αυξάνουν το ποσοστό της ροπής που φτάνει στους κινητήριους τροχούς.
Στην κίνηση στην πόλη το Spring Extreme ELECTRIC 65 επιταχύνει από 0 - 50 km/h σε 3,9 δλ., δηλαδή 1,9 δευτερόλεπτα ταχύτερα από Spring ELECTRIC 45. Αντιστοίχως, στον ανοιχτό δρόμο, ο χρόνος που χρειάζεται για την ενδιάμεση επιτάχυνση από τα 80 στα 120 km/h, έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό (13,5δλ. σε σχέση με τα 26δλ.).
Χάρη στο νέο κινητήρα ELECTRIC 65, το Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP). Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο ασυναγώνιστο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Παράλληλα, με το καλώδιο και την πρίζα της έκδοσης Extreme η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που πέφτει σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC) για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας.
NΕΑ ΕΚΔΟΣΗ EXTREME ΓΙΑ ΤΟ DACIA SPRING
Εξωτερικά:
- Τμήματα του αμαξώματος, όπως οι μπάρες οροφής, τα καλύμματα των πλευρικών καθρεφτών, οι πλήμνες των τροχών, το σήμα της Dacia στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, καθώς και μέρη κάτω από τα φωτιστικά σώματα, είναι βαμμένα σε χάλκινη απόχρωση (‘Copper Brown’).
- Υπάρχουν αυτοκόλλητες λωρίδες στις πόρτες, καθώς και μια αισθητική αναφορά στο μοτίβο snorkel του Duster που βρίσκεται μεταξύ των θυρών και των εμπρός φτερών, αλλά και μια ειδική διακόσμηση στα προστατευτικά του κάτω μέρους των θυρών.
- Ξεχωριστή επένδυση στα μαρσπιέ των θυρών
- Ειδική εκτύπωση στα εμπρός ελαστικά πατάκια
- Επένδυση σε χάλκινη απόχρωση (Copper Brown) σε ορισμένα τμήματα των πάνελ των εμπρός θυρών, στο περίγραμμα των αεραγωγών και της οθόνης πλοήγησης
- Εμφανείς ραφές καθισμάτων σε χάλκινη απόχρωση (Copper Brown)
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ CARGO
ΠΡΟΣΙΤΗ ΤΙΜΗ ΜΕ ΑΞΙΑ DACIA
- Dacia Spring Extreme Electric 65: 27.950€ (21.188€ μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά»)
- Dacia Spring Extreme Plus Electric 65: 29.950€ (22.704€ μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά»).